Mam podobny problem. Aktywowałam konto 6.09. a pierwszy okres rozliczeniowy mam 14.08-13.09. Tyle, że planowałam utrzymywac faktury w ryzach kwoty minimalnej 9zł, przynajmniej przez najbliższe 2 miesiace. Komunikacja z BOK internetowym do tej pory średnio pomyślna, poza tym że mnie przenieśli zamiast na 6.09.-5.10. to na pierwszy okres rozliczeniowy (po staremu) 14.08.-13.09. a następny 6.10.-5.11. Hurra! Dwie faktury do opłacienia w ciagu jednego miesiąca! :P
Nie widzę powodu, dla którego takim problemem jest uczciwe przypisanie klienta do okresu zgodnego z momentem przyłączenia do sieci. Przecież nie chodziło mi raczej o to, żeby w ciągu miesiąca płacić dwie faktury. Cóż "złośliwość" BOK nie zna granic - a prosiłam o informację w przypadku dodatkowych kosztów, a jeszcze wcześniej o warunki takiej zmiany (i jedno i drugie bez odzewu) - 2 faktury w jednym miesiącu, to jest właśnie dodatkowy koszt! :p
Może czyta to ktoś kompetentny i jest mi w stanie wytłumaczyć, gdzie tutaj jest logika? I w jakim języku komunikuje się BOK, bo mam już dość pisania po 3 razy tych samych pytań, bo nie dostaję odpowiedzi.
Odpowiedź uzyskana z BOK, że zostałam przydzielona do "pierwszego wolnego okresu rozliczeniowego" nic nie mówi. Poza tym co to oznacza? że pierwszych 100klientów jest przydzielanych do okresu 1-31, nastepnych 100 do 2-1 itp? O losie, nie prościej jest przypisać ludzi to terminów najbliższych ich dniu podpisania umowy? (niech już będzie dzień-dwa przed podpisaniem umowy, bo kazać ludziom opłacać faktury za kilka dni w sieci to buractwo)