forumnju na kartęofertaNie mogę wyłączyć poczty głosowej

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej

 

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej (2013-09-12 18:46)

Witam. Przeszedłem z Orange do Nju i poczta mi aktywowała. Próbowałem ją wyłączyć kodami do Orange oraz Nju ale bez efektu. Macie jakiś sposób? Przeszedłem miesiąc temu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej (2013-09-23 17:35)

Wyłączyć można poprzez www, na Moje Konto->Usługi

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nju123478

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~kuba

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~domi

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1436435739155

 

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej (2015-11-02 15:25)

W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.

[edytowane przez wojtek000 o 16:35 w dniu 2015-11-02]
 

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej (2015-11-02 16:38)

W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.

odpowiedź

Nie mogę wyłączyć poczty głosowej | wojtek000 (02.11.2015, 16:38)

W moim przypadku pocztę głosową można skutecznie wyłączyć/włączyć w automatycznym biurze obsługi pod nr *620 (najszybszy sposób) oraz przez internet po zalogowaniu na njumobile.pl/mojekonto/uslugi

Wyłączenie poczty krótkim kodem i w menu *127# nic nie daje.

Uwaga: Sterowanie usługami pod nr *620 jest płatne. W chwili obecnej cena wynosi 0,19zł/min (ale nie więcej niż 0,40zł za połączenie) i jest naliczana od momentu wejścia do podmenu zarządzania usługami.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

127 gości i 0 zalogowanych użytkowników