Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji ' | po wieki' (gość1424370759728)
Chodzi o brak ponad 100 zł. na moim koncie głównym. W sierpniu 2014 zasiliłam konto kwota 200 zł (230 zł). Od listopada do dnia dzisiejszego koszty kształtują się na poziomie 50zł. Niestety nie mogę sprawdzić kosztów połączeń wcześniejszych niż 20.11.2014r. ale od sierpnia do listopada koszt połączeń kształtował się na tym
samym poziomie tj. w sumie około 100 zł od początku trwania umowy. Tymczasem dnia 15.02.2015 dostałam powiadomienie o konieczności zasilenia konta by przedłużyć ważność swojego nr. Gdzie mogę sprawdzić pełen wyciąg kosztów od dnia użytkowania numeru oraz kwoty doładowań odnośnie których mam jedynie powiadomienia sms? Dlaczego moje konto zostało wyzerowane pomimo umowy zawartej na środki ważne bezterminowo "po wieki"?!