forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji 'po wieki'

Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji 'po wieki'

 

Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji 'po wieki' (2015-02-19 19:32)

Chodzi o brak ponad 100 zł. na moim koncie głównym. W sierpniu 2014 zasiliłam konto kwota 200 zł (230 zł). Od listopada do dnia dzisiejszego koszty kształtują się na poziomie 50zł. Niestety nie mogę sprawdzić kosztów połączeń wcześniejszych niż 20.11.2014r. ale od sierpnia do listopada koszt połączeń kształtował się na tym samym poziomie tj. w sumie około 100 zł od początku trwania umowy. Tymczasem dnia 15.02.2015 dostałam powiadomienie o konieczności zasilenia konta by przedłużyć ważność swojego nr. Gdzie mogę sprawdzić pełen wyciąg kosztów od dnia użytkowania numeru oraz kwoty doładowań odnośnie których mam jedynie powiadomienia sms? Dlaczego moje konto zostało wyzerowane pomimo umowy zawartej na środki ważne bezterminowo "po wieki"?!

 

Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji 'po wieki' (2015-02-20 10:13)

Środki wróciły na konto. Ponoć są kasowane po 187 dniach od ostatniego doładowania i należy doładowywać konto przed upływem wskazanego terminu :-/ Trochę to nie gra z nazwą promocji "po wieki". No cóż..., na szczęście reklamacja rozpatrzona pozytywnie i w miarę szybko (2-3 dni).

 

Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji 'po wieki' (2015-03-24 18:54)

Mnie skasowali z konta (po wieki) 150 zł, po raz drugi Orange Mnie oszukało. Żadne smsy utrzymaniowe nie przychodzą a pieniądze znikły. Nigdy więcej Orange, zgłaszam sprawę do UOKiK.

odpowiedź

Brak ponad 100 zł na koncie głownym w promocji ' | po wieki' (gość1424370759728)

Chodzi o brak ponad 100 zł. na moim koncie głównym. W sierpniu 2014 zasiliłam konto kwota 200 zł (230 zł). Od listopada do dnia dzisiejszego koszty kształtują się na poziomie 50zł. Niestety nie mogę sprawdzić kosztów połączeń wcześniejszych niż 20.11.2014r. ale od sierpnia do listopada koszt połączeń kształtował się na tym samym poziomie tj. w sumie około 100 zł od początku trwania umowy. Tymczasem dnia 15.02.2015 dostałam powiadomienie o konieczności zasilenia konta by przedłużyć ważność swojego nr. Gdzie mogę sprawdzić pełen wyciąg kosztów od dnia użytkowania numeru oraz kwoty doładowań odnośnie których mam jedynie powiadomienia sms? Dlaczego moje konto zostało wyzerowane pomimo umowy zawartej na środki ważne bezterminowo "po wieki"?!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

125 gości i 0 zalogowanych użytkowników