Proszę złożyć reklamację za pomocą zakładki "kontakt" jako rodzaj z listy wybrać reklamację, nastepnie w treści napisać "Proszę o wyjaśnienie dotyczące nr FA...... , ponieważ uważam, że zostały naliczone nieprawidłowe opłaty. Wnoszę o ponowne poprawnie naliczenie opłat i rozlicznie w następnej fakturze.<BR>
<BR>Najpierw jednak prześledź dokładnie czy oprócz połączeń z infoliniami różnymi nie ma : sms na numery stacjonarne (1.23), przekierowania połączeń, rozmów na koszt abonenta, videorozmów, rozmów na numery skrócone *620 *630 oraz inne, połączeń w roamingu i międzynarodowych w tym mms i sms międzynarodowe. Zlicz wszelkie wydatki ze wszystkich limitów przypadających na tą ofertę: czyli 29 zł na komórki i stacjonarne, 9 zł mms i sms i 19 na internet składające. Jeśli zliczysz wszystkie wydatki plus te ponastandardowe i jeszcze mimo wszystko faktura nie będzie się zgadzać, to wówczas masz podstawę do złożenia reklamcji. W innym przypadku najprawdopodobniej dostaniesz odpowiedź negatywaną na reklamację wynikającą z braku znajomości regulaminu usługi i oferty, którą powinieneś znać. <BR>