forumnju z rachunkiemofertaProblem z aktywacja nowej karty SIM

Problem z aktywacja nowej karty SIM

 

Problem z aktywacja nowej karty SIM (2015-01-28 13:35)

W związku z wymiana telefonu, zamówiłam nowa karte SIM, próbuje bezskutecznie aktywować ja od dnia 20.01, odbyłam kilka rozmów telefonicznych, wysłałam kila zgłoszeń przez formularz, - bez jakiejkolwiek reakcji, nie otrzymuje odpowiedzi, karta nadal nie jest aktywna. Pracownik BOK wczoraj zapewniał mnie, ze oddzwoni do mnie osoba odpowiedzialna za te tematy, jednak tak sie nie stało. Proszę o pilną interwencje i rade co dalej. Nie będę ciągle telefonować i płacić z czyjąś niekompetencję.

 

Problem z aktywacja nowej karty SIM (2015-02-02 23:48)

Próbowałaś na tej stronie?
https://www.njumobile.pl/aktywacja

 

Problem z aktywacja nowej karty SIM (2019-07-30 17:58)

to jest odpowiedź na post:

W związku z wymiana telefonu, zamówiłam nowa karte SIM, próbuje bezskutecznie aktywować ja od dnia 20.01, odbyłam kilka rozmów telefonicznych, wysłałam kila zgłoszeń przez formularz, - bez jakiejkolwiek reakcji, nie otrzymuje odpowiedzi, karta nadal nie jest aktywna. Pracownik BOK wczoraj zapewniał mnie, ze oddzwoni do mnie osoba odpowiedzialna za te tematy, jednak tak sie nie stało. Proszę o pilną interwencje i rade co dalej. Nie będę ciągle telefonować i płacić z czyjąś niekompetencję.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1564502288694

odpowiedź

Problem z aktywacja nowej karty SIM | ~gość1564502288694 (30.07.2019, 17:58)

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

30 gości i 0 zalogowanych użytkowników