to jest odpowiedź na post:
Witam! Dziś dostałam od was informację na maila, że już jestem waszą klientką. I od rana nie mogę korzystać z telefonu! Jestem załamana. Nie mam zasięgu do żadnej sieci. jestem bardzo rozczarowana waszymi usługami.Proszę zróbcie coś z tym! mój numer to 668851753
Próbowałaś przelogować telefon wyłączając go i włączając ponownie? Ew. Jeśli przenosiłaś numer od innego operatora niż Orange to może Twój telefon byćustawiony na łączenie się ręcznie z wybranym operatorem (dotychczasowym). Sprawdź ustawienia sieci w swoim telefonie i ustaw na automatyczny wybór operatora.
Dodatkowo mogą występować problemy z SMSami po przeniesieniu numeru, wówczas należy dokonać zmian konfiguracji , tak samo z MMS i Internetem. TUTAJ znajdują się informacje dot. konfiguracji telefonu po migracji.
[edytowane przez xss o 15:56 w dniu 2016-06-27]