Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
czytać uważnie regulamin, bo w razie czego on jest wiążący, a nie to co mówił konsultant przez telefon.
Jeśli jednak podczas rozmowy konsultant wprowadził Cię celowo w błąd to, jest podstawa do reklamacji. Wszyskie rozmowy są nagrywane i na tej podstawie możesz powoływać się na konkretną rozmowę w procesie reklamacyjnym.
To już pytanie do BOK. Żaden z Użytkowników na forum nie będzie w stanie oficjalnie zająć stanowiska za Operatora (:
Aktywowałaś Roaming na obu numerach?
Jeśli nie zmieniałeś ustawień to wykluczyłbym Twoje przypuszczenia.
1) Jeśli miałeś paczke Internetową, to być może została ona wyczerpana i prędkość przesyłu danych spadła do 64 kb/s
2) Telefon znajduje się poza strefą Internetu HSDPA/HSDPA+/LTE i prędkość jest ograniczona do technologii EDGE (sprawdź ikone na wyświetlaczu telefonu)
3) Coś innego, ale wówczas skontaktowałbym się z BOK w celu wykluczenia awarii sieci w Twojej okolicy.
- minuta połączenia zrealizowana z numeru BBB BBB BBB na numer AAA AAA AAA
<font color="#185d68">0,19 zł za minutę połaczenia</font>
<font color="#185d68">
</font>- minuta połączenia zrealizowana z numeru AAA AAA AAA na numer BBB BBB BBB
<font color="#185d68">Numer BBB BBB BBB ponosi koszt odbioru połączenia zgodnie ze stawką Roamingową w danym kraju (danej strefie UE).</font>
<font color="#185d68">
</font>- sms z numeru AAA AAA AAA na BBB BBB BBB
<font color="#185d68">Numer BBB BBB BBB nie ponosi kosztów odbioru SMSa </font>
<font color="#185d68">
</font>- sms z numeru BBB BBB BBB na AAA AAA AAA
0,09 zł za SMS