forumnju z rachunkiemofertaBrak mozliwosci dostepu do USLUG

Brak mozliwosci dostepu do USLUG

 

Brak mozliwosci dostepu do USLUG (2014-07-14 18:26)

Witam jak w temacie. OD tygodnia czasu nie mam dostepu do tej zakladki. Wyswietla sie prosze sprobowac pozniej. Obsluga klienta oczywiscie nie odpisuje... dlugo. A ja musze drogo placic za polaczenia bo nie moge wlaczyc pakietu. Wybaczcie... 5zl brutto nie zaplace za kontakt z konsultantem.!

~pisarios

 

Brak mozliwosci dostepu do USLUG (2014-07-18 22:34)

U mnie to samo.Dzwonilam do konsultanta,ale dowiedziałam sie tylko tyle,ze jest jakas aktualizacja systemu czy cos,ale ile to potrwa to juz sie nie dowiedziałam...

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~skiner

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~marta

 

Brak mozliwosci dostepu do USLUG (2014-07-21 18:50)

Ja już od 4 dni,nie mam dostępu do usług...i myślę o zmianie operatora..........z biurem obsługi klienta nie można się nawet połączyć......co to jest w ogóle za sieć!!!!

 

Brak mozliwosci dostepu do USLUG (2014-07-22 09:13)

Również myślę o zmianie operatora ponieważ czuję się oszukany przez NjuMobile. Przez 2 dni, przekonany, że zostało mi ponad 100MB internetu, wydałem na sam internet ponad 30 zł gdzie normalnie wystarcza mi ta kwota na cały miesiąc użytkowania. Nie dostałem żadnego smsa o wyczerpaniu pakietu danych. Też myślę o zmianie operatora bo przenosząc się do Nju miałem nadzieję, że uniknę tego typu sytuacji :(

 

Brak mozliwosci dostepu do USLUG (2014-07-22 12:58)

Fajnie, ze nie ma zadnych informacji co i jak z uslugami. Dokladnie tak samo przerobiłem się z internetem

odpowiedź

Brak mozliwosci dostepu do USLUG | milo (22.07.2014, 09:13)

Również myślę o zmianie operatora ponieważ czuję się oszukany przez NjuMobile. Przez 2 dni, przekonany, że zostało mi ponad 100MB internetu, wydałem na sam internet ponad 30 zł gdzie normalnie wystarcza mi ta kwota na cały miesiąc użytkowania. Nie dostałem żadnego smsa o wyczerpaniu pakietu danych. Też myślę o zmianie operatora bo przenosząc się do Nju miałem nadzieję, że uniknę tego typu sytuacji :(
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

134 gości i 0 zalogowanych użytkowników