Tak tez uczynilem. Skontaktowalem sie i zostalo potwierdzone, ze wychodzi na to, ze przed przylaczeniem do taryfy "57zł" bylem w taryfie "njumobile zero", w ktorej sie placi zgodnie z cennikiem.
Problemy sa jednak dwa:
1) Wylaczono mi numer u starego operatora i formalnie przeszedlem do njumobile, ale nie wlaczono mi od razu planu taryfowego "57 zł" - troche dziwne, zwlaszczs, ze nie byl to weekend tylko srodek tygodnia :-)
2) Po zsumowaniu polaczen cennikowych (tel, sms, mms, internet) w okresie tego dziwnego oczekiwania na przylaczenie do taryfy "57 zł" (choc przeciez juz bylem w njumobile) i dodaniu kwoty 57 wyszla kwota, ktora jest nizsza od tej zawartej na fakturze.
Czy ktos tez mial podobny problem z dziwnie wyliczana faktura? Czy ktos tez nie byl przelaczany do prawidlowego taryfikatora od razu?