Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
A ja po intensywnej wymianie wiadomosci z obsluga NJUMOBILE...po zareklamowaniu dziwnie naliczanych oplat ponad reklamowane 57zl dostalem odpowiedz, ktora mnie zdziwila nietęgo. Uznali moja reklamacje i wystawili korekte....W efekcie do zaplaty tyle ile w reklamie. Szkoda jedynie nerwow straconych po drodze, ale milo, ze duza firma, badz co badz to Orange, jest zainteresowana partnerskim ksztaltowaniem relacji ze swoimi malutkimi klientami. Moze to wina bolow porodowych z nowa oferta, moze obawa przed kleska jaka zanotowala NC+ tak czy owak ja zmiane na lepsze zanotowalem i mam nadzieje, ze w przyszlosci nie bedzie juz czego reklamowac.
Brawo dla NJUMOBILE, a tym czasem trzymam kciuki za kompleksowa likwidacje problemu i za reklamacje pozostalych uzytkownikow z dziwnymi fakturami
No tak...tylko po co wymyslac jakies dziwne przejsciowe taryfikatory. Przeciez nikt nie chce przyjsc do Njumobile by placic wiecej niz 57 zl miesiecznie tak jak to Njumobile reklamuje. Nie dosc, ze przenoszenie trwa:
+ zakonczenie okresu abonamentowego u starego operatora
+ jeden caly miesiac
+ 24 h
(chyba troche za dlugo)
To jeszcze w tym okresie placi sie wg innego cennika - czego Njumobile nie reklamuje, Czyz nie lepiej, wygodniej, przejrzysciej, uczciwiej wzgledem klienta stosowac to co sie reklamuje???
W moim przypadku dodatkowo naliczanie oplaty za rozmowy w okresie przejsciowym sa wziete z sufitu. Jechalem z kalkulatorem by zliczyc oplate w tzw. okresie przejsciowym i w zaden sposob nie wychodzi mi ta kwota, ktora mam na fakturze....tzn wychodzi o ile pomnoze to co wygadalem w okresie przejsciowym razy dwa :-)
Chyba trzeba reklamowac......aaaaaa i jeszcze jedna fajna rzecz - rozmowa z konsultantem Njumobile kosztuje 5 zl za polaczenie :-) wiec jesli ktos ma problem i zadzwoni na linie pare razy to wiecej go to bedzie kosztowalo niz miesieczna oplata :-) Chyba chodzi o to by nikt nie dzwonil do obslugi klienta :-)
Tak tez uczynilem. Skontaktowalem sie i zostalo potwierdzone, ze wychodzi na to, ze przed przylaczeniem do taryfy "57zł" bylem w taryfie "njumobile zero", w ktorej sie placi zgodnie z cennikiem.
Problemy sa jednak dwa:
1) Wylaczono mi numer u starego operatora i formalnie przeszedlem do njumobile, ale nie wlaczono mi od razu planu taryfowego "57 zł" - troche dziwne, zwlaszczs, ze nie byl to weekend tylko srodek tygodnia :-)
2) Po zsumowaniu polaczen cennikowych (tel, sms, mms, internet) w okresie tego dziwnego oczekiwania na przylaczenie do taryfy "57 zł" (choc przeciez juz bylem w njumobile) i dodaniu kwoty 57 wyszla kwota, ktora jest nizsza od tej zawartej na fakturze.
Czy ktos tez mial podobny problem z dziwnie wyliczana faktura? Czy ktos tez nie byl przelaczany do prawidlowego taryfikatora od razu?
Oczywiscie, ze przenosilem sie z innej sieci, ale gdy dostalem informacje, ze czas przenoszenia sie wynosi caly miesiac i ze przez ten czas bede mial tymczasowy numer placac jednoczesnie za stary numer u starego operatora to nie korzystalem z ofery njumobile, tylko z uslug starego operatora, az do momentu pojawienia sie informacji, ze umowa ze starym operatorem zostala wylaczona i na dobre numer zostal przeniesiony do njumobile. A zatem jesli korzystalem z Njumobile dopiero po faktycznym przeniesieniu sie ze starym numerem do Njumobile, czyli jak Njmumobile to nazywa po wejsciu w zycie oferty Njumobile to dlaczego dostaje rachunek na 82,60 zl? Czy to znaczy, ze kwota 57 zl na fakturze to humbuk?