Jak przejść z abonamentu na subskrypcję | ~rafal (07.09.2024, 20:18)
<div>(Nie wiem kto to zgłosił, moim zdaniem svenson ma zupełnie dobrą, swoją opinię).</div><div>Używam nju conajmniej od 6 lat (faktur z 2018 już nie mogę odszukać). Uważam, że subskrypcja jest do gruntu zła. Przeniesienie numerów z nju to widoczna walka front-endu z back-endem. Non stop czekanie i kolejkowanie zadań. Sam proces przeniesienia wymagał ok. 8-9 akceptów z kilkuminutowymi czasami oczekiwania pomiędzy. To nie jest tak trywialne jak założenie spotify'ja czy amazon-prime'a. Wystarczyłaby chwila nieuwagi i zostałbym z ręką w nocniku (cały kolejny cykl billingowy w złej ofercie).</div><div>Ale tragedią okazała się płatność. System płatności zawodził, płatność kartą wielokrotnie odrzucona. Takie potwierdzanie karty przez płacenie 1zł to już najgorsze firmy tylko stosują (chyba tylko city-fit, każda inna firma ma lepiej ogarnięty system płatności). Po co jest oferowany blik, skoro subskrypcja nie może sama pobrać płatności? Finalnie blik mnie uratował, ale w dalszym ciagu nie wiem, czy nju pobierze z karty kasę jak normalny hbo czy netflix, czy też znowu będą jakieś jaja. I co? Jak będę miał jeden dzień przerwę w subskrypcji to staż się kasuje? To jest dramat. Zwykłe nju z direct-debit (polecenie zapłaty) był milion razy wygodniejszy.</div><div>Są jakieś plus - eSIM, 180GB na głowę, a nie do podziału. ale cały system dookoła subskrypcji to jest dramat.
</div>