forumnju z rachunkiemofertaJak przejść z abonamentu na subskrypcję

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-08-27 17:52)

<div>Jak przejść na subskrypcję? Gdzie konkretnie?</div><div>Loguję się na swoje konto njumobile.pl i tam nie ma żadnej opcji zmiany oferty na subskrypcję.</div><div>Gdzie to ewentualnie można zrobić krok po kroku (ale nie przez odesłanie to ogólnej strony, tylko konkretne linki lub nawet screen'y).</div><div>Szukam i nie mogę znaleźć. A czas ucieka, już tydzień do końca cyklu billingowego.
</div><div>
</div><div>BTW. Można by założyć nową sekcję na forum o subskrypcji, chyba, że to forum też idzie pod topór.
</div>

~rafal

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-08-27 21:24)

to jest odpowiedź na post:


Jak przejść na subskrypcję? Gdzie konkretnie?
Loguję się na swoje konto njumobile.pl i tam nie ma żadnej opcji zmiany oferty na subskrypcję.
Gdzie to ewentualnie można zrobić krok po kroku (ale nie przez odesłanie to ogólnej strony, tylko konkretne linki lub nawet screen'y).
Szukam i nie mogę znaleźć. A czas ucieka, już tydzień do końca cyklu billingowego.



BTW. Można by założyć nową sekcję na forum o subskrypcji, chyba, że to forum też idzie pod topór.

Zeby przejść na subskrypcje musisz pobrać aplikacje i założyć nowe konto . Z obecnego konta tego nie zrobisz . Tu masz regulamin =>  REGULAMIN 

~gość1724786691735

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-08-28 15:22)

to jest odpowiedź na post:

Zeby przejść na subskrypcje musisz pobrać aplikacje i założyć nowe konto . Z obecnego konta tego nie zrobisz . Tu masz regulamin =>  REGULAMIN 


~rafal

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-08-28 15:23)

Chciałem napisać: Dzięki! Super! (ale coś interfejs nie przyjął). Odliczam czas do końca cyklu i robię! (no potrzebuję tego eSIM, nawet z ryzykiem waloryzacji cen)

~rafal

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-09-05 20:59)

Drogie Nju, nie przystoi mi tutaj używać epitetów jak wygląda proces przejścia na subskrypcję i płatności za ten proces. Tak słabego procesu, tak słabej strony i takich problemów z płatnością to ja już od 10 lat nie miałem w żadnym serwisie. Shame on you - Nju. Dobrze, że w ostatniej chwili zorientowałem się, że każdy numer trzeba aktywować oddzielnie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dodam jedną automatyczną płatność. Słabe są te wasze systemy, baaardzo słabe.

~rafal

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-09-05 22:10)

to jest odpowiedź na post:

Drogie Nju, nie przystoi mi tutaj używać epitetów jak wygląda proces przejścia na subskrypcję i płatności za ten proces. Tak słabego procesu, tak słabej strony i takich problemów z płatnością to ja już od 10 lat nie miałem w żadnym serwisie. Shame on you - Nju. Dobrze, że w ostatniej chwili zorientowałem się, że każdy numer trzeba aktywować oddzielnie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dodam jedną automatyczną płatność. Słabe są te wasze systemy, baaardzo słabe.


Zupełnie nie rozumiem dlaczego się tak uniosłeś. Sam kilka miesięcy temu przenosiłem trzy numery do subskrypcji i wszytko poszło gładko, a płatności moim zdaniem są proste. 
Tak jeszcze myślę, że od dłuższego czasu mam też internet od Nju więc wiedziałem z czym to się je odnośnie apki. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~svenson

 

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję (2024-09-07 20:18)

<div>(Nie wiem kto to zgłosił, moim zdaniem svenson ma zupełnie dobrą, swoją opinię).</div><div>Używam nju conajmniej od 6 lat (faktur z 2018 już nie mogę odszukać). Uważam, że subskrypcja jest do gruntu zła. Przeniesienie numerów z nju to widoczna walka front-endu z back-endem. Non stop czekanie i kolejkowanie zadań. Sam proces przeniesienia wymagał ok. 8-9 akceptów z kilkuminutowymi czasami oczekiwania pomiędzy. To nie jest tak trywialne jak założenie spotify'ja czy amazon-prime'a. Wystarczyłaby chwila nieuwagi i zostałbym z ręką w nocniku (cały kolejny cykl billingowy w złej ofercie).</div><div>Ale tragedią okazała się płatność. System płatności zawodził, płatność kartą wielokrotnie odrzucona. Takie potwierdzanie karty przez płacenie 1zł to już najgorsze firmy tylko stosują (chyba tylko city-fit, każda inna firma ma lepiej ogarnięty system płatności). Po co jest oferowany blik, skoro subskrypcja nie może sama pobrać płatności? Finalnie blik mnie uratował, ale w dalszym ciagu nie wiem, czy nju pobierze z karty kasę jak normalny hbo czy netflix, czy też znowu będą jakieś jaja. I co? Jak będę miał jeden dzień przerwę w subskrypcji to staż się kasuje? To jest dramat. Zwykłe nju z direct-debit (polecenie zapłaty) był milion razy wygodniejszy.</div><div>Są jakieś plus - eSIM, 180GB na głowę, a nie do podziału. ale cały system dookoła subskrypcji to jest dramat.
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~rafal

odpowiedź

Jak przejść z abonamentu na subskrypcję | ~rafal (05.09.2024, 20:59)

Drogie Nju, nie przystoi mi tutaj używać epitetów jak wygląda proces przejścia na subskrypcję i płatności za ten proces. Tak słabego procesu, tak słabej strony i takich problemów z płatnością to ja już od 10 lat nie miałem w żadnym serwisie. Shame on you - Nju. Dobrze, że w ostatniej chwili zorientowałem się, że każdy numer trzeba aktywować oddzielnie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dodam jedną automatyczną płatność. Słabe są te wasze systemy, baaardzo słabe.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

80 gości i 0 zalogowanych użytkowników