forumnju z rachunkiemusługi5G - Google Pixel 8

5G - Google Pixel 8

 

5G - Google Pixel 8 (2024-02-20 23:17)

Mam telefon Google Pixel 8, który z wielu informacji znalezionych w internecie, działa w Orange w technologii 5G. Co prawda nie ma go na oficjalnej liście, ale ludzie zgłaszają, że działa. W Orange. Niestety w NJU nie, przynajmniej u mnie. W menu serwisowym mam informacje, że zasięg jest:
Dostępne NR (NSA): true
ale jest status:
Stan NR (NSA): RESTRICTED

Ma ktoś Pixela (nawet starszego), który działa w NJU na 5G?

 

5G - Google Pixel 8 (2024-02-21 18:47)

to jest odpowiedź na post:

Mam telefon Google Pixel 8, który z wielu informacji znalezionych w internecie, działa w Orange w technologii 5G. Co prawda nie ma go na oficjalnej liście, ale ludzie zgłaszają, że działa. W Orange. Niestety w NJU nie, przynajmniej u mnie. W menu serwisowym mam informacje, że zasięg jest:
Dostępne NR (NSA): true
ale jest status:
Stan NR (NSA): RESTRICTED

Ma ktoś Pixela (nawet starszego), który działa w NJU na 5G?

Hej :) A czy masz usługę z 5G np, Nju 29 zł z TV, Nju 39 zł z TV, Nju 29 zł 5G? 5G nie działa, jeśli masz starszą ofertę. Pozdrawiam :)

 

5G - Google Pixel 8 (2024-02-22 00:53)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) A czy masz usługę z 5G np, Nju 29 zł z TV, Nju 39 zł z TV, Nju 29 zł 5G? 5G nie działa, jeśli masz starszą ofertę. Pozdrawiam :)
<div>

</div><div>
</div><div>Tak, to już wcześniej przestawiłem i właśnie kilka dni temu zakończył mi się okres rozliczeniowy i oferta przeszła w Nju z TV. Okazało się, że po pierwsze, mam starą kartę, jeszcze z logiem Orange. Więc od razu wymieniłem, ale w zasadzie to nie pomogło. Napisałem znowu do supportu i "Odświeżyli aktywacje usługi 5G" i dopiero wtedy 5G ruszyło.
</div>

~piotr_

 

5G - Google Pixel 8 (2024-02-24 19:46)

Ja mam 3 nr telefonów mąż 1 jak możemy przenieść do nju żeby było to razem w dobrym pakiecie?

~abs

odpowiedź

5G - Google Pixel 8 | ~piotr_ (22.02.2024, 00:53)

</div><div>
</div><div>Tak, to już wcześniej przestawiłem i właśnie kilka dni temu zakończył mi się okres rozliczeniowy i oferta przeszła w Nju z TV. Okazało się, że po pierwsze, mam starą kartę, jeszcze z logiem Orange. Więc od razu wymieniłem, ale w zasadzie to nie pomogło. Napisałem znowu do supportu i "Odświeżyli aktywacje usługi 5G" i dopiero wtedy 5G ruszyło.
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników