forumnju z rachunkiemusługiBrak płatności i przeniesienie na kartę

Brak płatności i przeniesienie na kartę

 

Brak płatności i przeniesienie na kartę (2023-10-09 23:07)

Z powodu braku płatności za abonament zostałam przeniesiona na karte. Czy po w płaceniu zaległości wrócę do nju z rachunkiem? 

~chomiczka11

 

Brak płatności i przeniesienie na kartę (2023-10-10 20:29)

Hej :) Jeśli umowa uległa rozwiązaniu, a numer został przeniesiony na kartę, to można powrócić po spłacie należności do abonamentu, ale trzeba złożyć zamówienie przez stronę nju mobile lub kontaktując się z infolinią *610 (690610610 z numeru w innej sieci). Na podstawie zamówienia przyjedzie kurier z umową i po podpisaniu dokumentu numer z powrotem zostanie przeniesiony do oferty na abonament. Staż w sieci będzie liczony od początku. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 20:32 w dniu 2023-10-10]

odpowiedź

Brak płatności i przeniesienie na kartę | ~chomiczka11 (09.10.2023, 23:07)

Z powodu braku płatności za abonament zostałam przeniesiona na karte. Czy po w płaceniu zaległości wrócę do nju z rachunkiem? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników