forumstrona www, moje kontomoje kontoKarta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez "Moje konto"

Karta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez "Moje konto"

 

Karta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez "Moje konto" (2023-09-20 22:07)

Dzień dobry, nie działa moja karta nju mobile (brak zasięgu) i nie mam do niej dostępu przez stronę internetową (wyświetla się komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny". Ostatni SMS jaki dostałem od nju mobile był 25.08.2023r. o treści:
<font color="#00273f">"Za 2 dni nowy 30 dniowy cykl uslugi "Wszystko za nie wiecej niz 29 zl". Wydaj w nowym cyklu 29zl na rozmowy komorkowe i stacjonarne, SMS/MMS, internet 20GB w kraju, by potem korzystac za 0zl. njumobile.pl".  Kontaktując się przez czat kazano mi wypełnić formularz kontaktowy lub zadzwonić na numer telefonu... Tylko tak jak pisałem wcześniej... mam nieaktywną kartę, a przez stronę internetową nie mogę wypełnić formularza kontaktowego bo wyświetla się komunikat o nieaktywnym kontrakcie. Proszę o pomoc</font>

 

Karta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez "Moje konto" (2023-09-21 17:40)

Hej :) Nie pozostaje nic innego jak pożyczyć telefon i zadzwonić z innego numeru do bok na *610 (690610610) zdejmą blokadę i po odblokowaniu usług będziesz mógł potem się zalogować na to konto i ponownie zarządzać usługami. Pozdrawiam :)

 

Karta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez "Moje konto" (2023-09-30 11:13)

Dziękuję za odpowiedź. Nju mobile tak mnie wkurzyło i naraziło mnie na straty finansowe, że zgłosiłem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta oraz obiję się o UOKiK z powodu braku informacji w temacie wygaśnięcia konta oraz zablokowaniem na owym numerze wszelakich możliwości kontaktu z działem obsługi klienta. Wziąłem kartę z innej sieci i czas pokaże co urzędnicy zrobią lub nie w tym temacie.

odpowiedź

Karta nie działa, brak dostępu do zarządzania kartą poprzez " | Moje konto" (piotr1990)

Dziękuję za odpowiedź. Nju mobile tak mnie wkurzyło i naraziło mnie na straty finansowe, że zgłosiłem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta oraz obiję się o UOKiK z powodu braku informacji w temacie wygaśnięcia konta oraz zablokowaniem na owym numerze wszelakich możliwości kontaktu z działem obsługi klienta. Wziąłem kartę z innej sieci i czas pokaże co urzędnicy zrobią lub nie w tym temacie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników