forumnju z rachunkiemusługiBrak transferu danych w UK 090923

Brak transferu danych w UK 090923

 

Brak transferu danych w UK 090923 (2023-09-09 12:40)

Hej, od wczoraj jestem w UK, telefon loguje się bez problemu do różnych sieci ale nie uruchamia sieci danych. Pokazuje 3G, ale próba odpalenia czegokolwiek kończy się PDP authentication failure. Zmiana sieci, reset ustawień sieciowych i restart telefonu nic nie zmienia. Druga karta z Nju w takim samym telefonie leżącym obok działa bez problemu. Przełożenie mojej karty do innego telefonu nie pomaga, ale inna karta w moim telefonie działa bez problemu, więc to nie jest problem urządzenia ani lokalnej sieci. W PL przed wylotem wszystko było ok. Rachunki płacone na czas, nie wykorzystałem też jeszcze limitu transferu. Wychodzi na to, że problem jest po stronie konfiguracji w NJU. Ma ktoś jakieś pomysły?

~wojtekcz

 

Brak transferu danych w UK 090923 (2023-09-09 17:01)

to jest odpowiedź na post:

Nic nie wspomniałeś o roamingu . Sprawdz na swoim koncie czy nie masz założonych blokad .




Nie mam i nawet infolinia Nju potwierdziła, że wszystko jest ok. Powiedzieli też, że dział techniczny na pewno odpowie w ciągu 30 dni :D

~wojtekcz

 

Brak transferu danych w UK 090923 (2023-09-09 17:02)

to jest odpowiedź na post:

Hej, od wczoraj jestem w UK, telefon loguje się bez problemu do różnych sieci ale nie uruchamia sieci danych. Pokazuje 3G, ale próba odpalenia czegokolwiek kończy się PDP authentication failure. Zmiana sieci, reset ustawień sieciowych i restart telefonu nic nie zmienia. Druga karta z Nju w takim samym telefonie leżącym obok działa bez problemu. Przełożenie mojej karty do innego telefonu nie pomaga, ale inna karta w moim telefonie działa bez problemu, więc to nie jest problem urządzenia ani lokalnej sieci. W PL przed wylotem wszystko było ok. Rachunki płacone na czas, nie wykorzystałem też jeszcze limitu transferu. Wychodzi na to, że problem jest po stronie konfiguracji w NJU. Ma ktoś jakieś pomysły?

Nic nie wspomniałeś o roamingu . Sprawdz na swoim koncie czy nie masz założonych blokad .

odpowiedź

Brak transferu danych w UK 090923 | keraj (09.09.2023, 17:02)

Nic nie wspomniałeś o roamingu . Sprawdz na swoim koncie czy nie masz założonych blokad .
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

34 gości i 0 zalogowanych użytkowników