forumnju z rachunkiemofertaŚmierć użytkownika telefonu

Śmierć użytkownika telefonu

 

Śmierć użytkownika telefonu (2023-04-12 19:39)

Koło 15 lutego została zgłoszona śmierć użytkownika telefonu mimo to w dalszym ciągu przychodzących rachunki. Jak to rozwiązać ??

~siwa

 

Śmierć użytkownika telefonu (2023-04-12 21:25)

Hej :) Użytkownik nie żyje czy właściciel numeru? Aby rozwiązać umowę w nju mobile z powodu śmierci właściciela numeru należy wysłać kopię aktu zgonu na adres Nju mobile ul. Jagiellońska 34 96-100 Skierniewice lub wysłać dokument przez formularz kontaktowy z informacją by wyłączyć ten numer. Jeśli tak zrobiłaś zadzwoń do BOK pod numer *610 (690610610), by sprawdzili dlaczego nr nie został wyłączony.  Jeśli zmarł użytkownik to obowiązuje jeden pełny okres rozliczeniowy wypowiedzenia umowy i do czasu wyłączenia numeru będą przychodziły rachunki. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 21:29 w dniu 2023-04-12]

odpowiedź

Śmierć użytkownika telefonu | ~siwa (12.04.2023, 19:39)

Koło 15 lutego została zgłoszona śmierć użytkownika telefonu mimo to w dalszym ciągu przychodzących rachunki. Jak to rozwiązać ??
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

42 gości i 0 zalogowanych użytkowników