Czy oni maja klientów za debili ? | ~dbaran (19.10.2022, 18:02)
<div>Ostatnimi czasy zwróciłem uwagę, że w aplikacji są błędne dane odnośnie zużytego pakietu "dane mobilne" w obrębie UE.
</div><div>Wg danych z aplikacji zużyłem 3,97GB z 5,01GB i w tym samym zostało mi ........0,13GB ( wg aplikacji ),</div><div>Otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest ok. Przy okazji "oświecili mnie" jak działają aplikacje na komórce, że jest coś takiego jak "działanie w tle" ..... Także chyba mają ludzi za debil, którzy nie potrafią liczyć, a w dodatku komórka i aplikacje to dla nich "black box", którego nie ogarną ..... Ciekawe też że jeden "licznik" danych różnił się od drugiego. Czyli jeden się aktualizował, a drugi stał w miejscu ?
</div><div>Poniżej tłumaczenie, wnioski każdy może wyciągnąć sam .....
</div><div>
</div><div>Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące wykorzystania pakietu GB w ramach romaingu.
Przekazałem Pana zgłoszenie do działu technicznego.
Nasi technicy sprawdzili i potwierdzają, że połączenia internetowe na Pana koncie rejestrowane są poprawnie po stronie sieci.
Zużycie dostępnego pakietu GB na numerze ......... w ramach połączenia transmisji danych w roamingu w poprzednim okresie rozliczeniowym jest prawidłowe.
Informuję, że informacje dotyczące połączeń transmisji danych widoczne są dopiero po zakończeniu połączenia internetowego. Po skutecznym rozłączeniu sesji internetowej na koncie nju on- line uzyska Pan informację odnośnie dostępnego bieżącego limitu danych do końca okresu rozliczeniowego.
W momencie kiedy na Pana numerze nawiązana była sesja internetowa wówczas nie było widoczne większe wykorzystanie pakietu.
W związku z powyższym przed sprawdzeniem stanu wykorzystania pakietu GB proszę o skuteczne rozłączenie połączenia internetowego.
Dodatkowo informuję, że technologie przesyłania danych pozwalają urządzeniom nawiązywać wiele sesji równolegle i samodzielnie w celu zapewnienia jak najlepszej, jakości transferu i dostępu do aktualnych informacji, serwisy społecznościowe i strony www pełne są grafiki, animacji i multimedialnych zawartości (i są coraz bardziej rozbudowane), co też podnosi ilość danych, które są pobierane. Jedną z przyczyn większego ruchu może być np. jakaś aplikacja działająca w tle.
W celu uniknięcia w przyszłości sytuacji związanych z wykorzystaniem ilości GB sugeruję skuteczne rozłączanie połączenia internetowego.
W celu lepszej kontroli proponuję także wyłączanie transmisji danych w telefonie na czas, gdy nie jest używany.
Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia oraz brak nieprawidłowości po stronie Operatora zgłoszenie rozpatrzyliśmy negatywnie.
</div>