forumnju z rachunkiemofertaCzy oni maja klientów za debili ?

Czy oni maja klientów za debili ?

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-19 18:02)

<div>Ostatnimi czasy zwróciłem uwagę, że w aplikacji są błędne dane odnośnie zużytego pakietu "dane mobilne" w obrębie UE.
</div><div>Wg danych z aplikacji zużyłem 3,97GB z 5,01GB i w tym samym zostało mi ........0,13GB ( wg aplikacji ),</div><div>Otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest ok. Przy okazji "oświecili mnie" jak działają aplikacje na komórce, że jest coś takiego jak "działanie w tle" ..... Także chyba mają ludzi za debil, którzy nie potrafią liczyć, a w dodatku komórka i aplikacje to dla nich "black box", którego nie ogarną ..... Ciekawe też że jeden "licznik" danych różnił się od drugiego. Czyli jeden się aktualizował, a drugi stał w miejscu ?
</div><div>Poniżej tłumaczenie, wnioski każdy może wyciągnąć sam .....
</div><div>
</div><div>Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące wykorzystania pakietu GB w ramach romaingu. Przekazałem Pana zgłoszenie do działu technicznego. Nasi technicy sprawdzili i potwierdzają, że połączenia internetowe na Pana koncie rejestrowane są poprawnie po stronie sieci. Zużycie dostępnego pakietu GB na numerze ......... w ramach połączenia transmisji danych w roamingu w poprzednim okresie rozliczeniowym jest prawidłowe. Informuję, że informacje dotyczące połączeń transmisji danych widoczne są dopiero po zakończeniu połączenia internetowego. Po skutecznym rozłączeniu sesji internetowej na koncie nju on- line uzyska Pan informację odnośnie dostępnego bieżącego limitu danych do końca okresu rozliczeniowego. W momencie kiedy na Pana numerze nawiązana była sesja internetowa wówczas nie było widoczne większe wykorzystanie pakietu. W związku z powyższym przed sprawdzeniem stanu wykorzystania pakietu GB proszę o skuteczne rozłączenie połączenia internetowego. Dodatkowo informuję, że technologie przesyłania danych pozwalają urządzeniom nawiązywać wiele sesji równolegle i samodzielnie w celu zapewnienia jak najlepszej, jakości transferu i dostępu do aktualnych informacji, serwisy społecznościowe i strony www pełne są grafiki, animacji i multimedialnych zawartości (i są coraz bardziej rozbudowane), co też podnosi ilość danych, które są pobierane. Jedną z przyczyn większego ruchu może być np. jakaś aplikacja działająca w tle. W celu uniknięcia w przyszłości sytuacji związanych z wykorzystaniem ilości GB sugeruję skuteczne rozłączanie połączenia internetowego. W celu lepszej kontroli proponuję także wyłączanie transmisji danych w telefonie na czas, gdy nie jest używany. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia oraz brak nieprawidłowości po stronie Operatora zgłoszenie rozpatrzyliśmy negatywnie.


</div>

~dbaran

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-20 08:05)

Jeśli jesteś informatykiem lub specem od działania telefonów to powinieneś zrozumieć odpowiedz którą otrzymałeś.

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-20 20:48)

<div>Aplikacja "nie jest wspierana przez nju". Cokolwiek by to nie znaczyło...</div><div>A znaczy mniej więcej tyle, że wypuścili babola, którego nie potrafią doprowadzić do ładu, bo nie mają informatyków tylko artystów produkujących pseudofilmiki na fejsa.</div><div>Apki nie wspierają ale nie mają na tyle godności, żeby ją z GP wycofać...
</div>

~gość1666291718695

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-21 17:31)

to jest odpowiedź na post:

<div>Aplikacja "nie jest wspierana przez nju". Cokolwiek by to nie znaczyło...</div><div>A znaczy mniej więcej tyle, że wypuścili babola, którego nie potrafią doprowadzić do ładu, bo nie mają informatyków tylko artystów produkujących pseudofilmiki na fejsa.</div><div>Apki nie wspierają ale nie mają na tyle godności, żeby ją z GP wycofać...
</div>

Jaka aplikacja .
<h4 class="section-title">Od 20.02.2020 r. aplikacja została wyłączona. Obecnie możesz korzystać z funkcji wbudowanej w oprogramowanie systemowe tzw. natywnym wsparciu dla WiFi Calling. </h4>

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-21 20:38)

to jest odpowiedź na post:

Jaka aplikacja .
<div>

</div><div>
</div><div>Aplikacje ci się pomerdały. Wyłączona została apka do wifi calling.</div><div>Nadal dostępna jest, choć nie aktualizowana od wieków apką do obsługi konta klienckiego.
</div>

~gość1666377485990

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-22 09:34)

to jest odpowiedź na post:

<div>
</div><div>Aplikacje ci się pomerdały. Wyłączona została apka do wifi calling.</div><div>Nadal dostępna jest, choć nie aktualizowana od wieków apką do obsługi konta klienckiego.
</div>

Faktycznie pomyliłem apki. Ale kto teraz używa apki nju na telefonie skoro nie jest do niczego przydatna  .

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-24 18:20)

to jest odpowiedź na post:

Faktycznie pomyliłem apki. Ale kto teraz używa apki nju na telefonie skoro nie jest do niczego przydatna  .
<div>

</div><div>
</div><div>Jest tylko trochę mniej przydatna niż konto klienta przez www. Właściwie to to samo tylko w pace parę funkcji nie działa :-)</div><div>Do sprawdzenia zużycia netu nadaje się tak samo. Pokazuje to samo przekłamane zużycie...
</div>

~gość1666628430150

odpowiedź

Czy oni maja klientów za debili ? | ~dbaran (19.10.2022, 18:02)

<div>Ostatnimi czasy zwróciłem uwagę, że w aplikacji są błędne dane odnośnie zużytego pakietu "dane mobilne" w obrębie UE.
</div><div>Wg danych z aplikacji zużyłem 3,97GB z 5,01GB i w tym samym zostało mi ........0,13GB ( wg aplikacji ),</div><div>Otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest ok. Przy okazji "oświecili mnie" jak działają aplikacje na komórce, że jest coś takiego jak "działanie w tle" ..... Także chyba mają ludzi za debil, którzy nie potrafią liczyć, a w dodatku komórka i aplikacje to dla nich "black box", którego nie ogarną ..... Ciekawe też że jeden "licznik" danych różnił się od drugiego. Czyli jeden się aktualizował, a drugi stał w miejscu ?
</div><div>Poniżej tłumaczenie, wnioski każdy może wyciągnąć sam .....
</div><div>
</div><div>Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące wykorzystania pakietu GB w ramach romaingu. Przekazałem Pana zgłoszenie do działu technicznego. Nasi technicy sprawdzili i potwierdzają, że połączenia internetowe na Pana koncie rejestrowane są poprawnie po stronie sieci. Zużycie dostępnego pakietu GB na numerze ......... w ramach połączenia transmisji danych w roamingu w poprzednim okresie rozliczeniowym jest prawidłowe. Informuję, że informacje dotyczące połączeń transmisji danych widoczne są dopiero po zakończeniu połączenia internetowego. Po skutecznym rozłączeniu sesji internetowej na koncie nju on- line uzyska Pan informację odnośnie dostępnego bieżącego limitu danych do końca okresu rozliczeniowego. W momencie kiedy na Pana numerze nawiązana była sesja internetowa wówczas nie było widoczne większe wykorzystanie pakietu. W związku z powyższym przed sprawdzeniem stanu wykorzystania pakietu GB proszę o skuteczne rozłączenie połączenia internetowego. Dodatkowo informuję, że technologie przesyłania danych pozwalają urządzeniom nawiązywać wiele sesji równolegle i samodzielnie w celu zapewnienia jak najlepszej, jakości transferu i dostępu do aktualnych informacji, serwisy społecznościowe i strony www pełne są grafiki, animacji i multimedialnych zawartości (i są coraz bardziej rozbudowane), co też podnosi ilość danych, które są pobierane. Jedną z przyczyn większego ruchu może być np. jakaś aplikacja działająca w tle. W celu uniknięcia w przyszłości sytuacji związanych z wykorzystaniem ilości GB sugeruję skuteczne rozłączanie połączenia internetowego. W celu lepszej kontroli proponuję także wyłączanie transmisji danych w telefonie na czas, gdy nie jest używany. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia oraz brak nieprawidłowości po stronie Operatora zgłoszenie rozpatrzyliśmy negatywnie.


</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

212 gości i 0 zalogowanych użytkowników