to jest odpowiedź na post:
Dzień dobry,
podczas pobytu w Rodos, z automatu telefon ściągnął sieć turecką (35 mb) i rachunek jest większy o 900 złotych. W związku z tym iż jest to pierwszy taki przypadek w mojej historii czy można liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez nju? W szczególności, że żaden sms nie przyszedł o zmianie sieci. Znalazłem wątki z 2018, gdzie widniała informacja, że jednorazowo nju takie reklamacje przyjmuje. Pytanie czy coś zmieniło się w polityce firmy od tego czasu i czy coś uda się ugrać żeby ten rachunek zmniejszyć jak najbardziej się da.
Hej :) Reklamację zawsze warto złożyć, tym bardziej, że nie przyszedł SMS, ale też warto przez konto Nju mobile w zakładce Usługi załączyć bezpłatną blokadę transmisji danych w roamingu, która zablokuje dodatkowo płatny internet za granicą. Pozdrawiam :)
[edytowane przez pilotka o 16:24 w dniu 2022-09-22]