forumnju z rachunkiemusługibilling - brak czasu połączeń

billing - brak czasu połączeń

 

billing - brak czasu połączeń (2021-11-27 21:49)

<div>dołączyłem niedawno trzeci numer do duetu, odstałem właśnie pierwszą fakturę za całe trio i zaskakuje mnie brak czasu połączeń przy wykazie dla trzeciego numeru.</div><div>Numer główny i drugi za 9 zł mają szczegółowo wykazane czasy połączeń a ten trzeci tylko ilość w sztukach.</div><div>Wszyscy tak mają czy u mnie jakiś błąd?</div><div>
</div><div>To trochę bez sensu, żeby wykaz szczegółowy nie zawierał informacji o czasie połączenia...
</div>

~nju

 

billing - brak czasu połączeń (2021-11-27 22:52)

to jest odpowiedź na post:

<div>dołączyłem niedawno trzeci numer do duetu, odstałem właśnie pierwszą fakturę za całe trio i zaskakuje mnie brak czasu połączeń przy wykazie dla trzeciego numeru.</div><div>Numer główny i drugi za 9 zł mają szczegółowo wykazane czasy połączeń a ten trzeci tylko ilość w sztukach.</div><div>Wszyscy tak mają czy u mnie jakiś błąd?</div><div>
</div><div>To trochę bez sensu, żeby wykaz szczegółowy nie zawierał informacji o czasie połączenia...
</div>

Wszystko możliwe . Skoro niedawno dołączyłeś kolejny numer w fakturze mógł nastąpić jakiś błąd. Zawsze można wejść na swoje konto i sprawdzić biling w danym okresie z czasami . Można również samodzielnie pobrać kompletną fakturę ze swojego konta . Jak to zrobić , masz opisane tu :  Faktura w nju mobile

 

billing - brak czasu połączeń (2021-11-27 23:15)

to jest odpowiedź na post:

Wszystko możliwe . Skoro niedawno dołączyłeś kolejny numer w fakturze mógł nastąpić jakiś błąd. Zawsze można wejść na swoje konto i sprawdzić biling w danym okresie z czasami . Można również samodzielnie pobrać kompletną fakturę ze swojego konta . Jak to zrobić , masz opisane tu :  Faktura w nju mobile

</div><div>
</div><div>Nie ma znaczenia czy faktura na mailu czy pobrana z konta - billing dla trzeciego numeru nie zawiera czasu połączeń. Stąd pytanie czy ten typ tak ma czy to jakiś babol u mnie? To może zweryfikować ktoś kto ma trio. Czy też nie ma czasu połączeń dla trzeciego numeru?
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~nju

 

billing - brak czasu połączeń (2021-12-28 18:28)

to jest odpowiedź na post:

<div>
</div><div>Nie ma znaczenia czy faktura na mailu czy pobrana z konta - billing dla trzeciego numeru nie zawiera czasu połączeń. Stąd pytanie czy ten typ tak ma czy to jakiś babol u mnie? To może zweryfikować ktoś kto ma trio. Czy też nie ma czasu połączeń dla trzeciego numeru?
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~nju

odpowiedź

billing - brak czasu połączeń | ~nju (27.11.2021, 21:49)

<div>dołączyłem niedawno trzeci numer do duetu, odstałem właśnie pierwszą fakturę za całe trio i zaskakuje mnie brak czasu połączeń przy wykazie dla trzeciego numeru.</div><div>Numer główny i drugi za 9 zł mają szczegółowo wykazane czasy połączeń a ten trzeci tylko ilość w sztukach.</div><div>Wszyscy tak mają czy u mnie jakiś błąd?</div><div>
</div><div>To trochę bez sensu, żeby wykaz szczegółowy nie zawierał informacji o czasie połączenia...
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

43 gości i 0 zalogowanych użytkowników