to jest odpowiedź na post:
<div>12 listopada byłem z kimś w salonie Orange. pracownik salonu Ostrobramska 75 c w Warszawie prze procesował wniosek. Dziś mamy 16 listopada a dane na numerze są dalej stare. Nju pomimo przesłania skanu wniosku w zgłoszeniu 1572131910, 24448917 dalej nie zmienił danych rejestrowych.
</div><div>Nie rozumiem całej sytuacji. Nie mogę jeździć ciągle do salonu. Byłem łącznie dwa razy. Wysłałem też twitt na konto Orange Polska i Rzecznik. i Nic.Nie jestem klientem vip, Wiem że zgłoszenie musi się prze procesować ale ....
</div><div>
</div><div>
</div><div>wysyłanie twitów na pewno przyspieszy rozwiązanie sprawy,</div><div>a rzecznik rzuci swoja robotę i osobiście zajmie się ta cesją.</div><div>Sa tzw. oficjane kałay skaldania reklamacji i zgloszeń i sugeruję korzystanie z nich - telefon do bok
</div>