Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Przy probie wyslania reklamacji dostaje nastepujacy blad:<font color="#00273f"><span >This site can?t be reached</font><font color="#00273f"><span >The web page at https://www.njumobile.pl/mojekonto/formularz-kontaktowy/nowe-zgloszenie?_DARGS=/ecare-crm/contact-type-selector.jsp might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.</font><font color="#00273f"><span >ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR</font>
Hej :) Spróbuj może zmienić kategorię reklamacyjną lub wybrać inną np. zlecenie i w treści wpisać, że jest to reklamacja, a nie możesz wysłać, bo jest problem techniczny i w załączniku dodaj screena z komunikatem błędu. Pozdrawiam :)
Probowalem innych kategorii ale wystepowal ten sam blad.
Państwa formularz nadal nie działa. Zmiana opcji zgłoszenia nie pomaga. Osoby, które z różnych powodów nie mogą zadzwonić na infolinię nie mają możliwości zgłoszenia problemu w żaden sposób.W moim przypadku chodzi o źle naliczoną opłatę w fakturze (niezgodnie z podanym cennikiem).Proszę o szybkie rozwiązanie problemów technicznych, lub umożliwienie zgłoszenia drogą mailową/jakąkolwiek DZIAŁAJĄCĄ pisemną!
To forum dla użytkowników nju, tu nikt nie naprawi formularza. Jeśli chodzi o formę pisemną można jeszcze wysłać pismo z reklamacją na adres do korespondencji zamieszczony na stronie.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
44 gości i 0 zalogowanych użytkowników