forumnju na kartęusługiWszystkiego za nie więcej niż 29 zł - pakiet

Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - pakiet

 

Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - pakiet (2021-09-03 20:13)


<font color="#00273f"><span >Cześć,</font>
zaczęłam przygodę z nju od usługi "Wszystko za nie więcej niż 29 zł", która zawiera też pakiet 10 GB internetu. Problem polega na tym, że internet nie korzysta z tego pakietu, a ciągnie pieniądze z konta, przez co błyskawicznie wyzerowało mi portfel. Co mogę zrobić, żeby odblokować te 10 giga z pakietu?
Z góry dzięki za pomoc!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - pakiet (2021-09-03 21:21)

Hej :) Pakiet 10 GB otrzymujesz dopiero wtedy, jak wydasz 29 zł na internet, SMS-y, MMS-y lub połączenia głosowe. Do limitu 29 zł są wliczane połączenia zrealizowane po włączeniu usługi. Sprawdź na koncie nju mobile na liście polaczeń czy nie było połączeń z internetem nim aktywowałaś usługę (potw. włączenia przychodzi SMS-em). Pozdrawiam :) 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - pakiet | pilotka (03.09.2021, 21:21)

Hej :) Pakiet 10 GB otrzymujesz dopiero wtedy, jak wydasz 29 zł na internet, SMS-y, MMS-y lub połączenia głosowe. Do limitu 29 zł są wliczane połączenia zrealizowane po włączeniu usługi. Sprawdź na koncie nju mobile na liście polaczeń czy nie było połączeń z internetem nim aktywowałaś usługę (potw. włączenia przychodzi SMS-em). Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

113 gości i 0 zalogowanych użytkowników