Świadomy konsument nie opiera się na reklamach, bo powszechnie wiadomo, że to marketing, a nie rzetelna informacja. Po uruchomieniu usługi przychodzi SMS, że więcej jest na stronie, ale kto zwraca na to uwagę. O doładowaniu to prawda, sam się przekonaj, fakt w SMS-ie po zdjęciu blokady przychodzi błędna informacja o doładowaniu 25 zl, ale wystarczy 5, regulamin nic nie mówi o kwocie. Dawniej doładowywałam 5 zł i zawsze wydłużało na kolejne pół roku, więc jak nie ma potrzeby nie doładowuję więcej. Do mnie SMS-y utrzymaniowe docierały, raz tylko miałam wyłączony telefon i nic nie dostałam po wlączeniu i miałam blokadę. kiedy jeszcze nie doładowywałam regularnie. Teraz nie przychodzą, bo aktywnie korzystam z numeru i doładowuje częściej niż na pół roku. Jak środki nie wróciły to wyślij zgłoszenie do bok, zwrócą jeżeli doładowanie było do 7 dni od założenia blokady. Pozdrawiam.
[edytowane przez pilotka o 09:30 w dniu 2021-05-05]