Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Zmieniłam dowód w zeszłym roku. Teraz chcę wziąć numer dodatkowy i przy wypełnianiu formularza automatycznie wskakują moje dane ze starego nieaktualnego dowodu. Jak mogę dodać nowy dowód?
Cześć :) Trzeba zadzwonić do BOK pod numer *610 (690610610 z numeru w innej sieci) zaktualizują dane z dowodu. Maksymalnie do 24 godzin podstawią się na zamówieniu. Pozdrawiam :)
Jak zaktualizować dane dowodu nie dzwoniąc na dodatkowo płatną infolinię?
to jest odpowiedź na post:
Wyślij pisemny wniosek na adres kontaktowy.
Cześć :) Nie trzeba wysyłać pisma, wystarczy przez formularz kontaktowy wysłać dane z nowego dowodu. Zaktualizują się one maksymalnie do 24 godzin na zamówieniu od czasu wprowadzenia zmiany przez bok. Pozdrawiam :)
</div><div></div><div>Dodatkowo płatną infolinią zajął się właśnie UOKiK</div>
</div><div></div><div>Jak zadzwonię z numeru w innej sieci to w jaki sposób zostanie zweryfikowane, że to ja a nie ktoś inny?</div>
Hej :) SuperPIN w przypadku nr w abonamencie, PUK w przypadku oferty na kartę, ewentualnie dane z dowodu osobistego. Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
10 gości i 0 zalogowanych użytkowników