bez barier
w nju przełamujemy bariery w dostępie do komunikacji
W nju każdy klient jest dla nas ważny, dlatego dbamy, aby nasze rozwiązania były proste i skuteczne. Chcemy żebyś mógł swobodnie korzystać z naszych usług i produktów.
dokumenty i faktury
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, wzór umowy, cenniki oraz faktury i załączniki do niej możemy dostarczyć Ci:
- • na papierze w alfabecie Braille’a lub dużą czcionką,
- • w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym,
- • pocztą elektroniczną.
Możesz także zamówić szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi) dużą czcionką i w formacie tekstowym.
Zamówienie możesz złożyć przez naszą infolinię. Czas realizacji wynosi do 30 dni od dnia zgłoszenia. Usługa jest bezpłatna i może być realizowana jednorazowo lub cyklicznie.
standardy dostępności strony njumobile.pl
Na naszej stronie możesz skorzystać z alternatywnej wersji z podwyższonym kontrastem.
Uruchomienie wersji alternatywnej serwisu możliwe jest poprzez kliknięcie na ikonę „kontrast” w prawym górnym rogu strony internetowej.
Czat z tłumaczem migowym
Oferujemy pomoc w kontakcie z naszą infolinią poprzez skorzystanie z usług tłumacza migowego. Tłumacz zadzwoni do naszego doradcy i pomoże w uzyskaniu potrzebnych informacji.
Usługa tłumacza migowego jest bezpłatna i dostępna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00
Włącz czat, aby połączyć się z tłumaczem języka migowego.
Do połączenia potrzebna jest przeglądarka internetowa Google Chrom lub Mozilla Firefox oraz kamerka internetowa.
skontaktuj się z nami
Zadzwoń pod numer 690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora