bez barier

w nju przełamujemy bariery w dostępie do komunikacji

Pik Pik
Pipik

 
W nju każdy klient jest dla nas ważny, dlatego dbamy, aby nasze rozwiązania były proste i skuteczne. Chcemy żebyś mógł swobodnie korzystać z naszych usług i produktów.

dokumenty i faktury

 
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, wzór umowy, cenniki oraz faktury i załączniki do niej możemy dostarczyć Ci:

  • •  na papierze w alfabecie Braille’a lub dużą czcionką,
  • •  w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym,
  • •  pocztą elektroniczną.

 
Możesz także zamówić szczegółowy wykaz usług telekomunikacyjnych (bilingi) dużą czcionką i w formacie tekstowym.

 
Zamówienie możesz złożyć przez naszą infolinię. Czas realizacji wynosi do 30 dni od dnia zgłoszenia. Usługa jest bezpłatna i może być realizowana jednorazowo lub cyklicznie.

Dokumenty

standardy dostępności strony njumobile.pl

 
Na naszej stronie możesz skorzystać z alternatywnej wersji z podwyższonym kontrastem.

 
Uruchomienie wersji alternatywnej serwisu możliwe jest poprzez kliknięcie na ikonę „kontrast” kontrast w prawym górnym rogu strony internetowej.
 

Czat z tłumaczem migowym

 
Oferujemy pomoc w kontakcie z naszą infolinią poprzez skorzystanie z usług tłumacza migowego. Tłumacz zadzwoni do naszego doradcy i pomoże w uzyskaniu potrzebnych informacji.

 
Usługa tłumacza migowego jest bezpłatna i dostępna:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00

 
Włącz czat, aby połączyć się z tłumaczem języka migowego.

włącz czat z tłumaczem migowym

 
Do połączenia potrzebna jest przeglądarka internetowa Google Chrom lub Mozilla Firefox oraz kamerka internetowa.

Język migowy

skontaktuj się z nami

Zadzwoń pod numer 690 300 400

nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, sob.-niedz. 10:00-21:00

opłata zgodna z cennikiem operatora

zostaw numer, oddzwonimy!

Dane kontaktowe i zgody

Obowiązek informacyjny (odnośnik przenosi na podstronę)