forumnju na kartęusługidodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić

dodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić

 

dodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić (2020-09-06 12:29)

Regularnie zamawiam pakiet 9gb przez menu uruchamiane numerem *127*# ale od kilku dni jest to niemożliwe - wyświetla komunikat o "przekroczeniu limitu dostępu " i wyłączeniu menu.  Nie działa też opcja ze sprawdzeniem ile transferu danych pozostało do wykorzystania. 
Po zarejestrowaniu się przez internet i wybraniu tej opcji usługa uruchomiła się bez problemu. O co chodzi? 

 

dodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić (2020-09-06 17:45)

to jest odpowiedź na post:

Regularnie zamawiam pakiet 9gb przez menu uruchamiane numerem *127*# ale od kilku dni jest to niemożliwe - wyświetla komunikat o "przekroczeniu limitu dostępu " i wyłączeniu menu.  Nie działa też opcja ze sprawdzeniem ile transferu danych pozostało do wykorzystania. 
<div>Po zarejestrowaniu się przez internet i wybraniu tej opcji usługa uruchomiła się bez problemu. O co chodzi? 

Jeśli wpisujesz to co napisałes to nigdy ci się nie uda . Należy wpisać *127*69#  albo  inaczej , wysyłając SMSa z komendą AKT pod bezpłatny numer 80355 . Tak mówi regulamin .</div><div>Pozdrawiam.
</div>

 

dodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić (2020-10-01 11:32)

to jest odpowiedź na post:

Jeśli wpisujesz to co napisałes to nigdy ci się nie uda . Należy wpisać *127*69#  albo  inaczej , wysyłając SMSa z komendą AKT pod bezpłatny numer 80355 . Tak mówi regulamin .
Pozdrawiam.



Ciekawe bo kodem który podał OP włączałem internet już od dobrych paru lat i nigdy nie miałem z tym problemu.
Wydaje się że tylko z internetem jest problem bo reszta kodów w menu USSD działa w porządku.

[edytowane przez mohiro o 11:33 w dniu 2020-10-01]

odpowiedź

dodatkowy internet 9gb za 9zł - nie można uruchomić | slimak666 (06.09.2020, 12:29)

Regularnie zamawiam pakiet 9gb przez menu uruchamiane numerem *127*# ale od kilku dni jest to niemożliwe - wyświetla komunikat o "przekroczeniu limitu dostępu " i wyłączeniu menu.  Nie działa też opcja ze sprawdzeniem ile transferu danych pozostało do wykorzystania. 
Po zarejestrowaniu się przez internet i wybraniu tej opcji usługa uruchomiła się bez problemu. O co chodzi? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

63 gości i 0 zalogowanych użytkowników