Zasięg sieci Niu mobile | ~peradam (29.08.2020, 11:26)
Mieszkam w Markach pod warszawą i jest masakra. Zrywa internet, i połączenia, nie da się porostu dzwonić. . Ale najlepsza jest odpowiedz na reklamację
<h1 class="message-header__subject" title="Odpowiedź na zgłoszenie 23513862 z 21.08.2020">23513862 z 21.08.2020</h1><div>napisali że nie ma zasięgu i zrywa połączenia , proponują korzystać z połączeń internetowych , przy czym dostęp do netu tez nie działa prawidłowo i nie widzą podstaw do uznania reklamacji nawet symbolicznie. Trzeba się chyba zawijać stąd .</div><div>
Zapoznała się z Pana korespondencją i sprawdziłam, że w Pana lokalizacji występują utrudnienia w korzystaniu wszystkich usług, czyli pogorszona jakość, zrywanie połączeń.
Przepraszamy za niedogodności związane z korzystaniem naszych usług.
Proponujemy skorzystanie z usługi WiFi Calling, które jest idealnym rozwiązaniem w takich przypadkach.
Dzięki WiFi Calling możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych nawet przy braku zasięgu sieci komórkowej. Wystarczy połączyć swój telefon z dowolnym punktem WiFi dającym dostęp do Internetu, aby dzwonić i odbierać połączenia.
Więcej na: www.njumobile.pl/oferta/wificalling.
Wyjaśniam, że świadczymy usługi telekomunikacyjne w zasięgu sieci cyfrowej w zakresie istniejących możliwości technicznych (§ 6 pkt.1 Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych).
Prędkość internetu uzależniona jest od wielu czynników m.in, zasięgu urządzenia, ilości pracujących urządzeń w sieci w danym momencie, warunków atmosferycznych, gęstości zabudowy, struktury architektonicznej budynku. Z uwagi na to, że jest to usługa mobilna nie możemy zagwarantować stałej prędkości transferu danych.
Problemy z zasięgiem nie stanowią podstawy do rekompensaty.
Wobec powyższego nie widzimy podstaw do uznania reklamacji.</div>