forumnju z rachunkiemusługiBardzo wolny internet nju internetowy

Bardzo wolny internet nju internetowy

 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-07-26 16:40)

<div>Od kilku dni mam coraz wolniejszy internet w moim pececie, dzisiaj chwilami całkowicie zanika, moja oferta to nju internetowy, stan konta ok. 30GB. Internet w telefonie też muli i też w nju, przez pól roku internet działał idealnie a od kilku dni tragicznie. Pytanie jaka jest tego przyczyna?
</div><div>
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-07-27 14:42)

Cześć :) Być może w Twoim miejscu zamieszkania są jakieś utrudnienia albo awaria. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację, w której występuje problem (wraz z kodem pocztowym). Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-07-27 18:13)

Ja natomiast mam problem z internetem 3 dzień, pokazuję mi zasięg LTE że wszystko ok ale nie ładuje mi stron. Za jakiś czas działa, potem powtarza się problem nigdzie nie ma informacji że jest jakaś awaria. Jestem w tej sieci ponad dwa lata i to jest pierwszy taki problem.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-07-27 22:11)

Dzisiaj już działa internet normalnie,  mam nadzieję że był to jednorazowy wybryk bo jak ma się to  powtarzać to zmieniam sieć.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-07-28 20:17)

to jest odpowiedź na post:

Cześć :) Być może w Twoim miejscu zamieszkania są jakieś utrudnienia albo awaria. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację, w której występuje problem (wraz z kodem pocztowym). Pozdrawiam :)

Pilotka bardzo jasno to wyjaśnie . Ja dodam jeszcze że nie tylko śieć jest winna braku szybkiego internetu. Sprawdzcie też swoje telefony  ,  n.p kiedy robiliście aktualizacje lub czy wasz telefon nie moli . Czasami warto też wyłączyć telefon . O czym wielu użytkowników zapomina.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-08-02 14:10)

<div>Wygląda na to że ktoś zakłócał sieć, taka odpowiedź dostałem od nju.
</div><div>"sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie utrudnień w korzystaniu z sieci Nju w podanej lokalizacji. Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić jego właściciela do wyłączenia. Przepraszamy za utrudnienia. Pozdrawiamy, Nju mobile"</div>

[edytowane przez rc36 o 14:11 w dniu 2020-08-02]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-08-02 21:01)

Ja jestem na wakacjach w Ustce i net w nju na kartę praktycznie nie istnieje. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-08-03 10:00)

Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-08-03 10:00)

Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Bardzo wolny internet nju internetowy (2020-08-03 10:00)

Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Bardzo wolny internet nju internetowy | pilotka (27.07.2020, 14:42)

Cześć :) Być może w Twoim miejscu zamieszkania są jakieś utrudnienia albo awaria. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację, w której występuje problem (wraz z kodem pocztowym). Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

67 gości i 0 zalogowanych użytkowników