forumnju z rachunkiemusługibrak sieci, słaby internet

brak sieci, słaby internet

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-09 18:53)

to jest odpowiedź na post:

Płace to wymagam. Nic się nie zmieni to pójdę do konkurencji.

</div><div>
</div><div>Idź... I płać i wymagaj... Kliencie, panie :-)
</div>

~gość1720542566370

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-14 23:08)

Piaski, kompletny brak usług ( internet mobilny, sieć komórkowa), zero informacji co się dzieje

~m1982

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-15 07:38)

to jest odpowiedź na post:

Piaski, kompletny brak usług ( internet mobilny, sieć komórkowa), zero informacji co się dzieje

Morze jest długie i zakopanie telefonu w piasku przynosi właśnie takie efekty .  Odkop i sprawdz jesze raz działanie . Może podaj dokładniejszą lokalizacje .

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1721021890017

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-15 08:03)

to jest odpowiedź na post:

Piaski, kompletny brak usług ( internet mobilny, sieć komórkowa), zero informacji co się dzieje

Zgłoś sprawę do operatora przez formularz kontaktowy i podaj dokładny adres najlepiej z kodem pocztowym . To jest forum użytkowników nju, 

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-15 08:09)

to jest odpowiedź na post:

To jest forum użytkowników nju, 



No właśnie. To jest forum użytkowników nju. I chyba użytkownicy nju mogą tu zadawać pytania związane z działaniem nju?

A tak dokładniej to nie  jest "forum użytkowników", bo nie trzeba być klientem nju, żeby tu pisać - nie ma takiego wymogu.

~gość1721023761773

 

brak sieci, słaby internet (2024-07-15 19:05)

Pytania moga zadawać, ale na informację kiedy będzie silniejszy sygnał/lepszy transfer nie ma co liczyć, bo to wie tylko BOK

~jac

odpowiedź

brak sieci, słaby internet | gwnju1 (29.05.2020, 14:14)

Dzień dobry.
Od wczoraj jest fatalna jakość usług. Wczoraj praktycznie brak zasięgu: nie można było wykonywać połączeń, brak internetu, dziś niewiele lepiej. przesył jest albo żaden albo niewielki z przerwami. Jak długo to potrwa? ?Zasięg jest mi potrzebny do pracy. Resetowałam telefon dwukrotnie i nic, na drugim aparacie to samo.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

124 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies