to jest odpowiedź na post:
Chciałbym wszystkich przestrzec przed informacją o Limicie Należności w NJU
Jestem osoba która często podróżuje po UE oraz poza nią i często korzystam z telefonu i internetu mobilnego.
W czasie ostatniego mojego wyjazdu do Niemczech przebywałem przy granicy Szwajcarii niestety mimo iż byłem w Niemczech telefon złapał zasięg Szwajcarski i NJU zaczął naliczać opłaty które nie należą do najmniejszych - rachunek za ok 350 PLN,
Oczywiście liczę się z naliczaniem opłat w UE oraz poza nią dlatego przechodząc do NJU z innej sieci, byłem zapewniany przez konsultanta o limicie należności na 100 PLN w jednym cyklu rozliczeniowym co jest NIEPRAWDĄ.
Niestety moja reklamacja co do wysokości rachunku została odrzucona ponieważ operator zasłania się pięknym słowem "MOŻE" a nie jak twierdził konsultant "ZABLOKUJE".
Poniżej treść:
"limit należności: 100,00 PLN
Jeżeli Twoje wydatki na koncie w jednym okresie rozliczeniowym przekroczą limit należności, Operator może podjąć następujące działania: zawiesić możliwości inicjowania połączeń wychodzących, zablokować możliwości korzystania z niektórych usług oraz zablokować świadczenie usługi w roamingu."
Podsumowując usługa ta całkowicie nie działa, mimo iż konsultant przy zawieraniu umowy mówił inaczej.
Dobrze że piszesz takie informacje , może inni będą bardziej uważni . Nie pisz że coś jest nie prawdą , skoro sam zacytowałeś regulamin , operator MOZE . w dzisiejszych czasach słowo nic nie znaczy , ważne co mówi regulamin. ( a może żle zinterpretowałeś jego słowa) i wyszło jak wyszło .