Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Opłaciłam rachunek przelewem w piątek (21.02) jest 25.02 a na moim koncie w płatnościach mam 0.00 zl. Oprócz tego przy fakturze wyświetla mi się że jest niezapłacona. Sprawdzałam czy wpisałam poprawny numer w przelewie i wszystko się zgadza a mimo to nie mam zaksięgowanej płatności. Co może być nie tak ?
Każdy nr telefonu posiada swój indywidualny nr rachunku , jeśli wpisałaś poprawny nie masz się czym martwić. w nju wszystko trwa dłużej.
Hej :) Wczoraj już ktoś zgłaszał podobny problem na forum, więc jeżeli nie masz niedopłaty to nju może ma jakiś problem ze stroną. Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
112 gości i 0 zalogowanych użytkowników