Modyfikacja umowy z NJU mobile | dzwoniąca (15.01.2014, 20:40)
Słuchajcie,
Nie śmiejcie się ale,
jestem tylko człowiekiem, nie maszyną
i popełniłam drobny błąd zamawiając umowę z NJU mobile z rachunkiem,
który może mnie teraz dużo kosztować:
Przypadkowo zaznaczyłam NIE w zgodach na przetwarzanie moich danych osobowych w punkcie:
"Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez PTK Centertel moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego w celach związanych ze świadczoną usługą, w szczególności wysyłania zmian cenników i regulaminów, potwierdzeń zmian umowy, rozpatrywania reklamacji."
I teraz nie mogę kontaktować się przez portal zgłoszeniowy - zakładka kontakt (zgłoszenia są od razu zamykane), i wydaje mi się, że z tego powodu nie mogę aktywować części usług Np.: 19zł do komórkowych czy włączenie taniego internetu (pakiet danych za 7zł) - usługa niby się włącza ale po ponownym zalogowaniu się jest jakby nie została aktywowana. Nie wiem czy to właśnie z tego powodu ale na razie nie wiem jak to sprawdzić - nie mogę zgłosić żadnej reklamacji bo nie są rozpatrywane. Do domu wracam z pracy po 20, nie za bardzo mogę dzwonić też na obsługę klienta w pracy...
W związku z powyższym czy macie jakieś pomysły jak skontaktować się z NJU i zmodyfikować umowę w tym jednym punkcie???
Z góry dzięki za pomoc i dobre słowo.
Liczę też na waszą wyrozumiałość.