Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dzięki za odpowiedź :-)
Niestety w zakładce "mój profil" a poźniej "moje zgody" nie mam możliwości wyrażenia zgody/odmowy na:
"wyrażam/nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez PTK
Centertel moich danych osobowych w zakresie adresu e-mail i numeru
telefonu kontaktowego w celach związanych ze świadczoną usługą, w
szczególności wysyłania zmian cenników i regulaminów, potwierdzeń zmian
umowy, rozpatrywania reklamacji."
Jak się nad tym zastanowić to aplikacja www nie powinna mnie przepuścić dalej przy zawieraniu umowy z NJU gdybym nie wyraziła tej zgody bo Centertel nie może w takim wypadku realizować dla mnie usługi (chyba?)...
Ale w papierowej wersji umowy jaką przysłał mi kurier mam wyraźnie zaznaczony ten punkt na NIE.
Nie wiem jak wygląda ta zgoda w systemie elektronicznym: zapisałam podsumowanie "zakupy-online" z NJU za pomocą przeglądarki w formie html a nie przyciskiem "zapisz podsumowanie w pliku pdf" i przy zgodach mam jakieś puste miejsca - tam gdzie normalnie powinny pojawiać się ikony z ptaszkami lub krzyżykami, więc nie mogę zweryfikować co tak naprawdę zaznaczyłam :-(. Czemu NJU nie może przesłać pdf-a z umową/podsumowaniem na maila tak jak robią to przynajmniej niektóre banki??
Jeśli wiecie jak sprawdzić WSZYSTKIE swoje zgody wyrażone podczas składania zamówienia to dajcie znać.
Spróbuję skontaktować się z BOK (jak mi się uda w godzinach pracy) i dam Wam znać co się dowiedziałam.