forumnju z rachunkiemusługilimit na usługi premium - nie da się ustawić "0"

limit na usługi premium - nie da się ustawić "0"

 

limit na usługi premium - nie da się ustawić "0" (2020-01-21 11:17)

Próbowałem zmienić limit na usługi premium i ustawić go na 0zł. Chciałem to zrobić przez www (njumobile.pl>moje konto>usługi). Niestety w polu "Limit w PLN" można wpisać tylko wartość 35. Każda inna wartość (w szczególności "0") znika z tego pola po wyjściu z pola albo po kliknięciu na przycisk "aktuwuj usługę". Czy da radę to jakoś obejść/naprawić? Dodatkowo: Czy można to zrobić za pomocą kodu USSD? Nie mam ochoty płacić za kontakt z infolinią tylko dlatego, że strona ma błąd.


<span >Na stronie <a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate" >https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate <span >jest informacja:
<h4 class="section-title" ><span class="icon-before-switch-on">Zmiana w zakresie świadczenia usług premium rate od 12.12.2018</h4>Dla usług o podwyższonej opłacie możesz ustawić następujące limity: 0 zł, 35 zł, 100 zł, 200 zł, jak też dowolnie wybrany przez Ciebie limit, zaokrąglony do 1 zł, od 0 zł do wartości Limitu Maksymalnego, o którym mowa poniżej.

<span > <font color="#00273f">Czyli powinno się dać ustawić 0zł.</font>

 

limit na usługi premium - nie da się ustawić "0" (2020-01-21 13:10)

Hej :) Przez konto nju mobile nie zmienisz limitu (pole 35 zł jest nieedytowalne), możesz go co najwyżej wyłączyć.  Możesz natomiast wysłać SMS-a o treści LIMIT 0 pod numer 80603. Między słowem LIMIT a kwotą powinna być spacja. Poza tym nie wiem, czy nie lepiej po prostu zablokować infolinie i inne usługi o podwyższonej opłacie - blokady na usługi premium bez problemu założysz w zakładce USŁUGI po zalogowaniu na konto nju mobile. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 13:11 w dniu 2020-01-21]
 

limit na usługi premium - nie da się ustawić "0" (2020-01-21 17:36)

Pole staje się edytowalne po wyłączeniu usługi. Ale jak już pisałem, nie udało mi się tak wpisać na stałe wartości innej niż 35. Dzięki za info o SMS. Sprawdzę. Ja wychodzę z założenia że włączę wszystkie blokady. Zarówno na poszczególne usługi jak i na kwotę. Jak widać błędy w aplikacjach się zdarzają, więc będzie bezpieczniej z kilkoma warstwami zabezpieczeń. 

~emgieer

odpowiedź

limit na usługi premium - nie da się ustawić " | 0" (emgieer)

Próbowałem zmienić limit na usługi premium i ustawić go na 0zł. Chciałem to zrobić przez www (njumobile.pl>moje konto>usługi). Niestety w polu "Limit w PLN" można wpisać tylko wartość 35. Każda inna wartość (w szczególności "0") znika z tego pola po wyjściu z pola albo po kliknięciu na przycisk "aktuwuj usługę". Czy da radę to jakoś obejść/naprawić? Dodatkowo: Czy można to zrobić za pomocą kodu USSD? Nie mam ochoty płacić za kontakt z infolinią tylko dlatego, że strona ma błąd.


<span >Na stronie <a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate" >https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate <span >jest informacja:
<h4 class="section-title" ><span class="icon-before-switch-on">Zmiana w zakresie świadczenia usług premium rate od 12.12.2018</h4>Dla usług o podwyższonej opłacie możesz ustawić następujące limity: 0 zł, 35 zł, 100 zł, 200 zł, jak też dowolnie wybrany przez Ciebie limit, zaokrąglony do 1 zł, od 0 zł do wartości Limitu Maksymalnego, o którym mowa poniżej.

<span > <font color="#00273f">Czyli powinno się dać ustawić 0zł.</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

124 gości i 0 zalogowanych użytkowników