Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Czekałam od kilku dni na sms przedłużający ważność karty, a tu nic, i nagle wyłączyli kartę. Ani się zalogować ani nic, załatwili mnie na amen.
Współczujemy.Ale nikt nic z tym nie zrobi, bo wypłakujesz sie na forum użytkowników - zadzwoń do Biura Obsługi klienta
Skoro wiedziałaś że konczy się ważność to dlaczego czekałaś ?Trzeba było wyprzedzć ich działanie
Bo nie mogę zadzwonić na infolinię bo jestem niesłysząca. Nie wiedziałam, że można napisać smsa o treści TAK mimo, że oni nie przysłali pytania czy chce przedłużyć numer.A w biurze obsługi mogą mi wrócić jeszcze ten numer? To może poproszę kogoś, żeby za mnie zadzwonił...:/
Hej :) W odpowiedzi na SMS-a utrzymaniowego trzeba wysłać TAK, w ramach testu w okresie ważności konta wysłałam przed chwilą i nie przyszła żadna informacja zwrotna. Poproś znajomego by zadzwonił do Biura Obsługi Klienta pod numer 690610610 - zlecą zdjęcie blokady. Podaj tej osobie kod PUK lub dane z dowodu osobistego. Po zdjęciu blokady w ciągu 3 dni trzeba doładować konto dowolnym nominałem. Pozdrawiam :)
Ale może to nie blokada bo całkiem mówią: nie ma takiego numeru:(
Bez wglądu do konta, nikt tego nie stwierdzi, pozostaje kontakt z BOK w sposób który opisałam wyżej.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
72 gości i 0 zalogowanych użytkowników