I dobrze - takimi gestami zjednuje się ludzi a innymi gestami się zraża.
Ostatnio mile mnie zaskakują - dali ten 1 GB internetu, na jednym z numerów przez niewysłanie na czas SMSa zablokowali mi konto - ale po interwencji odblokowali i z pełnym stanem pieniężnym (numer choć zarejestrowany przeze mnie należy do mojej chorej siostry - której "się nie przelewa", więc tym bardziej miły gest). W miarę jasne i przejrzyste i co ważne stałe - reguły korzystania z usług. Jeśli dalej tak będą postępować - to wróżę im dobrą przyszłość.
Jako ciekawostkę powiem, że byłem klientem ku....kich złodziei z T-mobile (niegdyś ery) przez 13 lat - po tym jak wprowadzili opłatę za sprawdzenie stanu konta (było wiele innych złodziejskich "numerów" - ale ten przelał czarę goryczy) w całej rodzinie polikwidowałem wszystkie numery u tej złodziejskiej bandy. Do NJU Mobile - przywiodła mnie "bezterminowa ważność konta" - a te dodatkowe rzeczy tylko utwierdziły, w tym że zrobiłem dobrze. Aktualnie w rodzinie przeniosłem do nich 4 numery i pewnie z 5 kolegów za moim "uświadomieniem" też się do nich przeniosła. Jak widać małe kroki, niewielkie gesty i chamskie nieokradanie ludzi procentuje. Jeśli sieć NJU utrzyma poziom, raczej nie będzie mieć problemów z klientami.