forumstrona www, moje kontomoje kontoMaksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ?

Maksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ?

 

Maksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ? (2019-11-23 12:23)

<div>Witam. Od lipca br mam zerowe faktury (może precyzyjniej - nie są wystawiane) BO NIE KORZYSTAM z tego numeru. Traktuję go jako rezerwowy. Numer był przypisany do mojej zmarłej mamy. Nic z tym nie robię. Była stałym klientem NJU tak, że w internetowych danych "dosłużyła się" 3GB. Abonament był za 19 zł (tj. bez SMS-ów).</div><div>Pozdrawiam z wdzięcznością czekam na odpowiedź  :-)
</div>

 

Maksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ? (2019-11-23 12:41)

Hej :) Zgodnie z regulaminem usługi "Im dłużej, tym lepiej" w ofercie nju na abonament, jeżeli przez 6 kolejnych, pełnych okresów rozliczeniowych nie wykonasz żadnego połączenia numer automatycznie przejdzie do oferty na kartę, więc jeżeli chcesz go zachować w abonamencie zadzwoń z niego lub wyślij choć jednego SMS-a i nie zwlekaj, bo masz czas do grudnia, a do którego to zależy od przydzielonego cyklu bilingowego. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 12:51 w dniu 2019-11-23]
 

Maksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ? (2021-03-20 16:18)

a czy np chwilowe połączenie z internetem poprzez dane w abonamencie też  spowoduje że numer dalej pozostanie aktywny w ofercie abonamentowej ? 

 

Maksymalny czas "nie korzystania" z numeru jest JAKIŚ? (2021-03-20 22:44)

Cześć :) Tak, może być to również połączenie internetowe. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Maksymalny czas " | nie korzystania" ( z numeru jest JAKIŚ? )

a czy np chwilowe połączenie z internetem poprzez dane w abonamencie też  spowoduje że numer dalej pozostanie aktywny w ofercie abonamentowej ? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

126 gości i 0 zalogowanych użytkowników