forumnju na kartęusługiBrak możliwości doładowania nr

Brak możliwości doładowania nr

 

Brak możliwości doładowania nr (2019-11-02 05:59)

<div>Witam,</div><div>Jakiś czas temu przeszedłem wewnątrz nju mobile na kartę z abonamentu. W dalszym ciągu otrzymuję faktury za abonament w wysokości 0 zł. Konto zostało zlikwidowane miesiąc po przejściu na kartę a przy próbie doładowania konta wyskakuje informacja, że tego nr nie da się doładować. Z nr nie korzystam ale nie chce go stracić a na infolinii przy rezygnacji z abonamentu poinformowano mnie, że raz na pół roku powinienem doładować konto za 5 zł żeby nie stracić nr. Z infolinia nie mogę się skontaktować ponieważ przebywam za granicą bez innego nr (lokalnego). Kiedyś był chyba chat ale nie mogę go znaleźć...
</div>

~jan

 

Brak możliwości doładowania nr (2019-11-02 08:28)

Hej :) W momencie migracji numeru z abonamentu na kartę trzeba doładować konto w ciągu 30 dni, aby uruchomić usługę Po wieki, zgodnie z którą raz na pół roku trzeba doładować konto dowolnym nominałem lub odpowiedzieć na tzw. SMS-y utrzymaniowe by wydłużyć ważność numeru. Ze względu na fakt, że tego doładowania nie było, została założona blokada połączeń, w związku z czym nie masz możliwości ani zalogowania się na konto ani doładowania numeru. Jeżeli nie minęło 30 dni, taką blokadę można zdjąć przez kontakt telefoniczny z  Biurem Obsługi Klienta (690610610). Chat raczej nie pomoże, bo oni zajmują się ofertą, a nie obsługą.  Skoro sam nie masz możliwości zadzwonić, poproś może rodzinę czy kogoś ze znajomych, by zadzwonili w Twoim imieniu. Podaj swoje dane i podstawowe informacje o numerze w celu weryfikacji. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Brak możliwości doładowania nr | pilotka (02.11.2019, 08:28)

Hej :) W momencie migracji numeru z abonamentu na kartę trzeba doładować konto w ciągu 30 dni, aby uruchomić usługę Po wieki, zgodnie z którą raz na pół roku trzeba doładować konto dowolnym nominałem lub odpowiedzieć na tzw. SMS-y utrzymaniowe by wydłużyć ważność numeru. Ze względu na fakt, że tego doładowania nie było, została założona blokada połączeń, w związku z czym nie masz możliwości ani zalogowania się na konto ani doładowania numeru. Jeżeli nie minęło 30 dni, taką blokadę można zdjąć przez kontakt telefoniczny z  Biurem Obsługi Klienta (690610610). Chat raczej nie pomoże, bo oni zajmują się ofertą, a nie obsługą.  Skoro sam nie masz możliwości zadzwonić, poproś może rodzinę czy kogoś ze znajomych, by zadzwonili w Twoim imieniu. Podaj swoje dane i podstawowe informacje o numerze w celu weryfikacji. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

28 gości i 0 zalogowanych użytkowników