Brak możliwości doładowania nr | pilotka (02.11.2019, 08:28)
Hej :) W momencie migracji numeru z abonamentu na kartę trzeba doładować konto w ciągu 30 dni, aby uruchomić usługę Po wieki, zgodnie z którą raz na pół roku trzeba doładować konto dowolnym nominałem lub odpowiedzieć na tzw. SMS-y utrzymaniowe by wydłużyć ważność numeru. Ze względu na fakt, że tego doładowania nie było, została założona blokada połączeń, w związku z czym nie masz możliwości ani zalogowania się na konto ani doładowania numeru. Jeżeli nie minęło 30 dni, taką blokadę można zdjąć przez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (690610610). Chat raczej nie pomoże, bo oni zajmują się ofertą, a nie obsługą. Skoro sam nie masz możliwości zadzwonić, poproś może rodzinę czy kogoś ze znajomych, by zadzwonili w Twoim imieniu. Podaj swoje dane i podstawowe informacje o numerze w celu weryfikacji. Pozdrawiam :)