forumnju z rachunkiemusługiCiągłe zrywanie połączenia

Ciągłe zrywanie połączenia

 

Ciągłe zrywanie połączenia (2019-10-18 19:38)

<div>Dzień dobry</div><div>
</div><div>Mam internet od pół roku. W ostatnich dniach cały czas zrywa połączenie i łączy się z serwerem ponownie. Sprawdzałem kartę w ruterze i dwóch telefonach komórkowych. Na wszystkich zachowuje się w ten sam sposób.</div><div>
</div><div>Nie jest to więc problem sprzętu. Co mam zrobić. Poczekać czy iść do Orange i zgłosić problem?
</div>

~mariusz

 

Ciągłe zrywanie połączenia (2019-10-18 19:56)

Dobry wieczór :) Nie ma co czekać, tylko wyślij zgłoszenie techniczne w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację (wraz z kodem pocztowym), w której zarejestrowałeś utrudnienia i przykłady zrywanych połączeń z ostatnich 24 godzin. Salony Orange nie obsługują nju poza wymianą simki na LTE albo przerejestrowaniem numeru. Miłego wieczoru :) 

[edytowane przez pilotka o 19:56 w dniu 2019-10-18]

odpowiedź

Ciągłe zrywanie połączenia | ~mariusz (18.10.2019, 19:38)

<div>Dzień dobry</div><div>
</div><div>Mam internet od pół roku. W ostatnich dniach cały czas zrywa połączenie i łączy się z serwerem ponownie. Sprawdzałem kartę w ruterze i dwóch telefonach komórkowych. Na wszystkich zachowuje się w ten sam sposób.</div><div>
</div><div>Nie jest to więc problem sprzętu. Co mam zrobić. Poczekać czy iść do Orange i zgłosić problem?
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

119 gości i 0 zalogowanych użytkowników