<font color="#00273f"><span >Hej,</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >jestem w trakcie przenoszenia (a może już po?) numeru z Play do NJU. Przenoszę swój numer (był abonament w Play) oraz żony (był na kartę w Play) do abonamentu w parze. Oboje dostaliśmy od NJU smsy z informacją, że planowana data przeniesienia naszych numerów (żona dostała osobnego smsa, ale data była taka sama) jest 1 października 2019. Mimo to dostałem dzisiaj do zapłaty fakturę od NJU dotyczącą usług numeru żony (na fakturze jest jej numer tymczasowy, mimo że jej normalny numer cały czas działa). Szczerze mówiąc nie spodziewałem się tego, myślałem że do 1 października ciągle ma numer aktywny w Play'u i nie będzie żadnych faktur od NJU.</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Czy ktoś miał taką sytuację i wie z czego to wynika?</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Z góry dzięki.</font>