9gb 9zl

 

9gb 9zl (2019-08-12 14:42)

Cześć. Próbowałam aktywować usługę internetu  9 GB /9 zł. Po wpisaniu kodu wyskoczył mi komunikat ze w moim planie taryfowym usługa jest niedostępna. Ktoś mógłby pomoc?

 

9gb 9zl (2019-08-12 16:21)

Spróbuj aktywować pakiet logując sie na swoje konto w nju w zakładce usługi

~gość1565619707773

 

9gb 9zl (2019-08-24 21:29)

Z jakiej oferty korzystasz oraz czy próbowałaś aktywować pakiet w inny sposób, np. sms lub po zalogowaniu na swoje konto na www.njumobile.pl lub w aplikacji mobilnej?

odpowiedź

9gb 9zl | mariusz_chojnacki (24.08.2019, 21:29)

Z jakiej oferty korzystasz oraz czy próbowałaś aktywować pakiet w inny sposób, np. sms lub po zalogowaniu na swoje konto na www.njumobile.pl lub w aplikacji mobilnej?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

118 gości i 0 zalogowanych użytkowników