to jest odpowiedź na post:
Hej :) Działa na 100 procent, tak mówi regulamin , ale to nie tylko teoria - sama kilka razy wprowadzałam zamówienie i nigdy nie było problemu. Skontaktuj się z infolinią sklepu internetowego (690300400), sprawdzą co jest przyczyną braku możliwości wprowadzenia zamówienia - być może umowa jednak nie wygasła albo jakiś błąd techniczny? Pozdrawiam :)
<span >Hej! Z infolinią już rozmawiałem po pierwszym nieudanym złożeniu zamówienia. Po sprawdzeniu okazało się że jest za szybko (umowa jeszcze nie wygasła, brakowało kilku dni, można było jedynie zamienić numery - tzn. mój poszedłby na dodatkowy, otrzymałbym tymczasowy nr itd, a drugi numer który jest na kartę byłby głównym). Żeby przenieść nr z Orange z abo musi zakończyć się umowa oraz kolejny okres rozliczeniowy, dlatego próbując kolejny raz po zakończeniu umowy sytuacja jest taka sama. Nie można, wbrew temu co Pani pisze, złożyć zamówienia szybciej - system tego nie przyjmie...a infolinia? podobno tak, chociaż nie dane było mi sprawdzić, gdyż osoba z nju z którą rozmawiałem umówiła się na konkretny dzień i godzinę kilka dni po zakończeniu umowy ale nie zadzwoniła. Za dwa dni, miesiąc po zakończeniu umowy oraz w pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego spróbuję ponownie, jeśli nie spróbuje czy chcą mnie w Plushu...