forumnju na kartęusługiNot registered on netwoork

Not registered on netwoork

 

Not registered on netwoork (2019-04-15 10:19)

Dzie dobry,


nie mogę rozwiązać następującego problemu - w marcu przeszedłem z abonamentu na kartę bedąc już za granicą w UE.
Po przejściu na kartę nie mogę wykonywać połączeń ani odbierać SMS, nie działa nic co związane z siecią.
Wyświetla się komunikat "not registered on netowoork" podczas gdy próbuję wykonać połączenie.


https://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna,ustawienie-telefonu-po-migracji-do-nju-mobile



Skorzystałem z tej strony, aby skonfigurować samemu ustawienia po migracji, jednak to też nie pomaga.


Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?


Z góry dziękuję za pomoc.


Pozdrawiam
Karol





 

Not registered on netwoork (2019-04-15 16:40)

Cześć :) Prawdopodobnie przy migracji na kartę została wyłączona usługa roaming. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta z innego numeru -włączą usługę. Pozdrawiam :)

odpowiedź

Not registered on netwoork | kalor (15.04.2019, 10:19)

Dzie dobry,


nie mogę rozwiązać następującego problemu - w marcu przeszedłem z abonamentu na kartę bedąc już za granicą w UE.
Po przejściu na kartę nie mogę wykonywać połączeń ani odbierać SMS, nie działa nic co związane z siecią.
Wyświetla się komunikat "not registered on netowoork" podczas gdy próbuję wykonać połączenie.


https://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna,ustawienie-telefonu-po-migracji-do-nju-mobile



Skorzystałem z tej strony, aby skonfigurować samemu ustawienia po migracji, jednak to też nie pomaga.


Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?


Z góry dziękuję za pomoc.


Pozdrawiam
Karol





wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

104 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies