Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
3 miesiące temu głosiłem już do was tą sprawę i w dalszym ciągu nie ma rezultatów. Zmieniłem na Waszej stronie adres korespondencyjny email i wysłałem do was wiadomość aby zmienić email do faktur na ten sam co korespondencyjny. Nie otrzymałęm żadnej odpowiedzi a faktury ciągle przychodząna stary adres. Pisałem do was na facebooku w zeszłym tygodniu ale niestety zero odzewu
to jest odpowiedź na post:
Pisałem do was na facebooku w zeszłym tygodniu ale niestety zero odzewu
To jest forum uzytkowników, a nie Biuro Obsługi klienta. Zgłos sprawe do BOK i upewnij sie, że na Twoim koncie faktycznie jest podany nowy mail
Problem w tym, że każda forma kontaktu leży... i nie mam już pojęcia jak sie z BOKiem skontaktować :/ a telefonicznie ni3 mam zamiaru wisieć 15 minut na słuchawce i słuchać melodyjki
Proponuję sprawdzić folder SPAM.. Zdarza się, że odpowiedź z BOK trafia do tego folderu.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
54 gości i 0 zalogowanych użytkowników