forumnju z rachunkiemusługiZmiana planu z Bez limitu 39zł na Bez limitu 29zł- UWAGA NA KRĘTACTWO NJU

Zmiana planu z Bez limitu 39zł na Bez limitu 29zł- UWAGA NA KRĘTACTWO NJU

 

Zmiana planu z Bez limitu 39zł na Bez limitu 29zł- UWAGA NA KRĘTACTWO NJU (2019-02-07 13:09)

Uwaga: uzywajac aplikacji mobilnej NJU chcialem zmienic usluge z BEZ LIMITU 39zl na BEZ LIMITU 29zl. Po wyborze nowej uslugi dostalem sms o tresci: zlecenie wylaczenia uslugi "bez limitu 39zl" zostalo przyjete. usluga zostanie wylaczona z koncewm okresu rozliczeniowego. Tu trzeba nadmienic ze nie wylaczalem poprzedniej uslugi bez limitu 39zl tylko wybralem "nowa usluge" bez limitu 29zl.


Dopiero po rozpoczeciu nowego okresu okazalo sie ze NJU wylaczylo mi obie uslugi. Na infolinii dobrze wyszkoleni opiekunowie wmawiaja, ze sam wylaczylem poprzednia usluge BEZ LIMITU 39zl i nie inicjowalem wlaczenia BEZ LIMITU 29zl. 
Tymczasem jako ze sytuacja miala miejsce zaledwie 3 tygodnie temu dobrze pamietam co bylo wybrane na aplikacji NJU. 
Zostalem wiec na gołej ofercie i standardowych stawkachi teraz musze czekac do kolejnego konca okresu rozliczeniowego zeby kolejne zmiany weszly w zycie.

 

Zmiana planu z Bez limitu 39zł na Bez limitu 29zł- UWAGA NA KRĘTACTWO NJU (2019-02-08 20:25)

Hej :) Przy prawidłowo złożonym zamówieniu, powinieneś otrzymać dwa SMS-y: jeden o wyłączeniu usługi Bez limitu 39 zł z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego i o włączeniu usługi Bez limitu 29 zł z początkiem następnego. Brak otrzymania drugiego SMS-a już powinien stanowić sygnał do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Złóż reklamację przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam.

[edytowane przez pilotka o 20:36 w dniu 2019-02-08]

odpowiedź

Zmiana planu z Bez limitu 39zł na Bez limitu 29zł- UWAGA NA KRĘTACTWO NJU | pilotka (08.02.2019, 20:25)

Hej :) Przy prawidłowo złożonym zamówieniu, powinieneś otrzymać dwa SMS-y: jeden o wyłączeniu usługi Bez limitu 39 zł z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego i o włączeniu usługi Bez limitu 29 zł z początkiem następnego. Brak otrzymania drugiego SMS-a już powinien stanowić sygnał do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Złóż reklamację przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

54 gości i 1 zalogowanych użytkowników