Dobry wieczór :) Troszkę napsociłeś, ale w sumie nie wszyscy wiedzą, że trzeba zlecić włączenie nowej usługi, bo wtedy w jednym zamówieniu jednocześnie podstawi się wyłączenie starej, tak by zamiana przebiegła płynnie. Ze względu na to, że zleciłeś wyłączenie starej, co nastąpiło w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, a nowa zostanie włączona z początkiem następnego, w bieżącym nie korzystasz z żadnej usługi obniżającej koszty połączeń i będziesz rozliczony zgodnie z planem nju podstawowy, w którym są trzy limity: 29 zł na rozmowy, 9 zł na SMS i MMS-y i 19 zł na transmisję danych. To, co mogę poradzić to złóż reklamację, może będziesz mógł liczyć na przychylność biura obsługi :) Zgłoszenie wyślij przez formularz kontaktowy, maile nie są honorowane. Zgoda obsługowa na NIE nie stanowi przeszkody w odpowiedzi na reklamację drogą mailową lub telefoniczną, blokuje jedynie kontakt na inny numer niż ten, którego dotyczy sprawa. Masz 7.5 GB, bo masz nju podstawowy, gdzie w podstawie jest 3 GB, a przy usłudze " Im dłuźej, tym lepiej" wzrosło Ci razy 2.5, stąd masz 7.5 GB. Pozdrawiam serdecznie :)
[edytowane przez pilotka o 22:02 w dniu 2018-12-14]