forumnju z rachunkiemofertaBrak sieci za granicą

Brak sieci za granicą

 

Brak sieci za granicą (2018-09-17 16:21)

Witam,
Gdy opuszczam granice naszego kraju nie jestem w stanie podłączyć się do żadnej innej sieci (testowane na Słowacji i Węgrzech). Ani automatycznie ani manualnie. Nie znalazłem w opcjach telefonu żadnych ustawień, które mogłyby tego dotyczyć. Mam telefon z dual simem, drugi numer działa bez zarzutu. Mój numer jest numerem dodatkowym w nju. Jakieś rady?

~mirek

 

Brak sieci za granicą (2018-09-17 16:55)

Włączyć roaming? Usługę włączysz po zalogowaniu na koncie nju mobile w zakładce usługi lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610).

[edytowane przez pilotka o 17:01 w dniu 2018-09-17]

odpowiedź

Brak sieci za granicą | pilotka (17.09.2018, 16:55)

Włączyć roaming? Usługę włączysz po zalogowaniu na koncie nju mobile w zakładce usługi lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer *610 (690610610).
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

27 gości i 0 zalogowanych użytkowników