Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam, wysłałem na nr 80512 nr puk aktualnej karty. Od godziny nie dostałem żadnej informacji, która ma dotyczyć dalszego postępowania. Ile wynosi czas oczekiwania i czy powinno to tyle trwać.
to jest odpowiedź na post:
U mnie też nic od kilkunastu godzin. Czyżby automat miał weekend? Czy ta procedura wogóle działa?
Czas oczekiwania na odpowiedź nie jest określony w regulaminie, ale sam proces wymiany powinien być zrealizowany do 24 godzin. Na niektórych SIM-kach jest problem z wymianą, stąd jeżeli minęły 24 godziny napiszcie zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy- zlecą wysyłkę karty kurierem DPD., obniżając koszt wymiany do 10 zł (koszt zgodny z cennikiem to 25 zł).
Straszny badziew. Podejmuję się samodzielnej wymiany, bo zależy mi na czasie i i tak mam czekać aż ktoś łaskawie wyśle kuriera? Nie wspominając, że zaznaczają, że na zgłoszenia odpowiadają W CIĄGU 7 DNI O_o Paranoja.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
40 gości i 1 zalogowanych użytkowników